Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Spør om det Monky:) jeg vil også prøve om Porsgrunn tilbyr det!!! det irriterer meg at det er såå stor forskjell på privat og offentlig,.. de tilbyr så mye mer privat !! Føler jeg må mase for å få de til å tenke litt nytt!! De gjør det samme hver gang om jeg ikke stiller sp.mål ved det. skal ha mitt 8. innsett i Porgrunn i mai. Og jeg nevnte at jeg tror jeg trenger hcg støtte etter innsett,.. ja, det er kanskje lurt sa sykepleieren. Suklle høre med legen. ( Khan)Jeg betaler gjerne mer jeg,.. bare spiren sitter!!!!!

jeg var også hos Kahn, men bare på konsultasjon da..... ja man må stå på litt selv! vi går gjennom så mye drit for å få dette til, så såklart betaler de fleste ekstra hvis det kan øke sjansene... men det hadde vært greit å få noen forslag avogtil isteden for å "mase" så selv hele tida! skal spørre, men er jo en stund til jeg skal igang igjen da.....

Jeg skal ha fryseforsøk i naturlig syklus( OM eggene overlever - har 4 på frys). Jeg må vente en syklus pga påsken..... Så jeg er vel i gang før deg. Men siden det er naturlig syklus kan det bli avbrutt, siden det kan ende med innsett på en helgedag:( Så håpet er at det blir FøR sommeren!!!

Annonse

Har mange forsøk bak meg, men dette var andre forsøk med glue og første forsøk med embryoskop (embryoskop= FANTASTISK!!!)

Ja, det koster 1500kr hos Hausken..

hadde du forsøket hos hausken ?

Endret av Metti ;)

Jeg hører til hos Hausken og prøvde embryoglue på dette 4. forsøket :) Det gikk desverre ikke rette veien ser det ut til, MEN jeg tror det har mere med egget som ble satt inn enn embrypgluet. Fikk inn et 2- delt litt ruskete egg, så hadde ikke stor sannsynlighet for å lykkes. Jeg har absolutt tro på embryoglue basert på hva jeg har lest rundtom :)

Jeg hører til hos Hausken og prøvde embryoglue på dette 4. forsøket :) Det gikk desverre ikke rette veien ser det ut til, MEN jeg tror det har mere med egget som ble satt inn enn embrypgluet. Fikk inn et 2- delt litt ruskete egg, så hadde ikke stor sannsynlighet for å lykkes. Jeg har absolutt tro på embryoglue basert på hva jeg har lest rundtom :)

Ble du spurt eller måtte du spørre selv om du fikk det

[quote name=Metti ;)' timestamp='1332194277' post='144093042]

De spurte om jeg ville ha det når jeg fikk beskjed om hvilket regime jeg skulle ha dette forsøket. Hadde faktisk tenkt å forlange det hvis ikke, hehe :P Jeg maste forrige forsøk om Klexane men ble ikke hørt før dette forsøket så tror ikke de prøver ut alt med en gang. Tror man får det hvis man spør, men ikke sikkert at de tilbyr før man har vært igjennom noen forsøk totalt, men er ikke sikker... :)

De spurte om jeg ville ha det når jeg fikk beskjed om hvilket regime jeg skulle ha dette forsøket. Hadde faktisk tenkt å forlange det hvis ikke, hehe :P Jeg maste forrige forsøk om Klexane men ble ikke hørt før dette forsøket så tror ikke de prøver ut alt med en gang. Tror man får det hvis man spør, men ikke sikkert at de tilbyr før man har vært igjennom noen forsøk totalt, men er ikke sikker... :)

Det er jo mitt første ivf forsøk har bare hatt frysforsøk tidligere så tror eg ska ha ganske ordinært regime med de vanlige medisinene

[quote name=Metti ;)' timestamp='1332194922' post='144093080]

Det er jo mitt første ivf forsøk har bare hatt frysforsøk tidligere så tror eg ska ha ganske ordinært regime med de vanlige medisinene

Skader ikke å spøre etter embryoglue hvis du ønsker det :) Jeg har ihverfall lært at det hjelper å mase litt og stå på mine ønsker og tanker ;)

Gjest usababy

[quote name=Metti ;)' timestamp='1332192581' post='144092945]

Har mange forsøk bak meg, men dette var andre forsøk med glue og første forsøk med embryoskop (embryoskop= FANTASTISK!!!)

Ja, det koster 1500kr hos Hausken..

hadde du forsøket hos hausken ?

Ja, jeg hadde det. Andre forsøket dette.

De endret medisinene, samt at jeg tar klexane. Så ba jeg om embryo-glue siden jeg hadde hørt mye bra om det.

Det er med på å øke sjansene, men er langt fra 100% sikkert...

Det fantastiske hos Hausken er at de har både emryoglue OG embryoskop :) Jeg har vært hos Hausken siden 2006 og har 10IVF forsøk bak meg på den klinikken :) Har fra tidligere hatt 6IVF forsøk offentlig. Hausken har hjulpet oss med å få to herlige skatter og om alt går bra nå, så kommer den tredje skatten i november :) :) :) Alt takket være Hausken *love* :)

Hva er embryoskop? Kan noen av dere skrive en setning om embryoglue og embryoskop på faktatråden ordliste, til hjelp for andre som lurer? :)

http://www.ivf-syd.d...mbryoscope.html

Er vel noe som er til hjelp for å finne fram til de beste eggene.

Embyoglue er ei væske et egg før innsettet blir putta oppi for at det fester seg bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...