Gå til innhold

11 dager til termin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Er så tom for energi, svimmel å sliten om dagen. Skal det siest att jeg har ligget me innfluensa en uke. Å husker ikke sist jeg var så syk!! Om natta ligger jeg med skikkelig modnigs rier. Så no håper jeg bare babyen skal komme ut så jeg får bli meg selv igjen..! Få opp energien å sånt! Skal gå til acupunctur for energi nivået trur jeg.. Hvordan er det med dere da?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med unntak av modningsrier så entret jeg nettopp 3. trimester med den formen der. Tre måneder til med dette? Fy flate , nå ble jeg misunnelig på 11 dager, gitt! :)

Skrevet

Å ja vet du viss du skal gå sånn helt til da så syns jeg skikkelig synd på deg:/ blir jo sliten sykisk av d å vet du!! Har jo 2 onga som

Å må ta mæ av å mannen på havet.. Så no legg æ på soffan å kjenne ke d presse nedi musa;) håpe jammen d bi fødsel av disse modnigs Rie e mine;). Håper du blir kvitt disse plagene fortast mulig:). Er du svimmel å el? Klem t deg.

Skrevet

Skal til akupunktur i morgen pga bekkenplager, plagsomme kynnere, lite energi etter periode med influensa og annet, og ja, det psykiske stresset det medfører. Jeg har aldri prøvd det før, og håper det virker. Heldigvis har jeg ingen kar på havet, han er her og hjelper til med smårollingen. :)

Lykke til med fødselen! :)

Skrevet

Å jeg har good erfaring m acupunctur:) bra du prøver det:) har virkelig trua på det jeg:) lykke til så satser vi på att vi kommer oss gjennom det:) noe jeg trur vi gjør;) klem:)

Skrevet

Å må jo sies att mine 2 barn er 6 og 7 år så dem e ho store å flinke :) litt verre om dem har vært mindre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...