Månefeen ♥ Skrevet 19. mars 2012 #1 Del Skrevet 19. mars 2012 Merket at behovet for mat har trappet opp de siste ukene. Blir lett sulten, lett mett. Jeg synes det er litt slitsomt å holde tritt med behovet for mat. I dag har jeg spist to skriver til frokost, så en god morgen yoghurt, og en kvikklunch (kunne spart meg for den) sammen med skoleboken. Vekten har plutselig hoppet opp tre kilo siden sist kontroll, men det tilsvarer hva magen har vokst siste to ukene. Begynner å føle meg GRAVID(!) nå ja Føles ut som magen sprenger om jeg blir større. Jeg forstår ikke at magen kan vokse mer, og jeg kan hvertfall ikke forstå at jeg var dobbelt så stor med storesøster for tre år siden! Min mann kommenterer stadig at jeg spiser, og skjønner ikke at hormonene går i ball hver gang han skal poengtere noe med mat. Siste dagene har han begynt å legge til "Men så er jeg ikke gravid som deg da..." Tre timer etter middag igår var jeg sulten igjen, og han kunne ikke skjønne det. Jeg synes nå det er på tide å få i seg et lite måltid etter tre timer uansett..? Særlig når man bare får ned en halv porsjon middag. Mat, mat, mat, mat.... matlei... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143919969-uke-25-sulten/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå