Gå til innhold

CB test svak +, gravid?

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt når jeg hadde el, men det er mellom 7 og 11 dager siden. Har følt meg gravid helt siden sist helg og samboeren min så i helga at jeg så gravid ut og i går hadde jeg skikkelig morgenkvalme.

Skal til legen i morgen siden jeg skal ha ny sykemelding, derfor tok jeg en test veldig tidlig. Hadde en MA i uke 17 for 3 mnd siden, så skal bli fulgt nøye opp denne gang.

Testen viste et svakt +, synes nå at streken forsvinner litt.. men nå har det gått 1 time siden jeg tok den. Skal jeg tolke testen for at jeg er gravid i uke 3+ eller er det feil? Har tatt mange negative tester og de har aldri vist en svak +..

Bildet jeg legger med er av testen 50 min etter den ble tatt.

post-846421-0-07521400-1332152382_thumb.jpg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143919959-cb-test-svak-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke helt når jeg hadde el, men det er mellom 7 og 11 dager siden. Har følt meg gravid helt siden sist helg og samboeren min så i helga at jeg så gravid ut og i går hadde jeg skikkelig morgenkvalme.

Skal til legen i morgen siden jeg skal ha ny sykemelding, derfor tok jeg en test veldig tidlig. Hadde en MA i uke 17 for 3 mnd siden, så skal bli fulgt nøye opp denne gang.

Testen viste et svakt +, synes nå at streken forsvinner litt.. men nå har det gått 1 time siden jeg tok den. Skal jeg tolke testen for at jeg er gravid i uke 3+ eller er det feil? Har tatt mange negative tester og de har aldri vist en svak +..

Bildet jeg legger med er av testen 50 min etter den ble tatt.

Tok du den på morgenurin?

Ja tok på morgenurin, men som sakt vet jeg ikke når jeg har ikm. De siste mnd etter MA har jeg hatt 34 dg. syklus, samme som før forje graviditet. Så da skal ikm dagen være kommende søndag, men er ikke sikker. Har noen av dere anbefaling av en annen type graviditetstest?

Annonse

Apoteket her hadde ingen andre enn cb:p var utsolgt sæ de. Tok en til CB og den var også svak positiv, innen noen sek. Så skal ta en digital test en dag, men vet ikke hvor raskt de reagerer på hcg.

Har skjønt at testene er positiv, så håper så inderlig at denne spiren klamrer seg fast:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...