Gå til innhold

Noen som skal på ordinær UL i morgen?

Anbefalte innlegg

Jeg skal i morgen tidlig, endelig er dagen her som jeg har ventet så lenge på. Er så spent om det er gutt eller jente! Vanskelig å konsentrere seg om noe annet enn den time akkurat nå selv om jeg burde lese til eksamen...

Siden dette er mitt andre barn (og sannsynligvis siste) synes jeg det er ekstra spennende denne gangen. Har en jente fra før og tror det er en gutt denne gangen. Det er bare gutter i familien til mannen min, så tror neppe det blir enda en jente på oss :) Det viktigste er selvsagt at alt er bra, men var på UL i uke 12 så det satser jeg på at det er.

Hva tror dere andre at dere får?

Fortsetter under...

Skal på ultralyd i morgen klokka 08.30 :) Gleder og gruer meg til samme tid, er så redd for at noe skal være galt!

Er første barnet her, har ikke fått noe mage enda, og kjenner heller ikke så mye til den lille skapningen!

Var på ultralyd i uke 12 og da så alt bra ut, så håper vi får samme positive beskjed nå!

Er ikke sikker på hva det er egentlig, i førsten var jeg overbevist om at det var en gutt, men nå er jeg usikker og heller litt mot ei jente, men endrer seg omtrent hver dag :S

Lykke til i morgen :)

Når dere var på ultralyd i uke 12 var der på 3D eller vanlig ??

Kunne de se kjønnet da ??

Er ganske fersk her inne i 2 trimester, er uke 13 og skal til legen i morgen og han har ultralyd så hadde vært gøy om han kunne se antydning til kjønnet =)

Mannen er så spent på hva det blir =)

carmen;

Jeg var på UL i uke 12+4

gyn.damen kunne ikke si hva kjønn det var, MEN den "pilten" jeg mener jeg såg på bildet viste seg og være det jeg tenkte der og da, en gutt! og gutt blir det.

Så du kan se antydning nå- men det er veldig usikkert. Ikke noe du bør regne med.

det ble ikke noe 3d bildet i denne uka, da legen sa at de ser ikke så veldig flotte ut så tidligt, så jeg måtte vente til ord.UL i uke 19 før vi fikk se noe i 3d bilde- til og med her mente gyn.damå at det fulle bildet av barnet ikke er det optimale som du kan få senere, så vi fikk ingen 3d bildet med oss hjem den dagen, hun sa at det kan vi få ved neste UL jeg skal ha i uke 29 ( jeg skal ha oppfølgning pga avvik på nyrebekkenet på lillegutt)

De sier så mye forskjelligt hos disse legene, så kommer helt ann på legen din rett og slett, hva slags humør han eller hun er i når du kommer.

Endret av SurreGuri

Jeg skal på ordinær UL i morra kl 09 og er superspent. Dette er vårt første barn og jeg er veeeldig spent på kjønnet :) Har ingen formening selv, men samboer sier alltid 'hun' når han snakker om spiren, så vi får se. Hadde vært kos siden jeg kun har brødre og fettere i min familie. Men ingen preferanser :)

Har kjent småspark den siste uken, så det er veldig kos :)

Jeg skal også i morgen, blir så spennende! Har også vært på tidlig ul, men er fortsatt spent på om alt er bra. Blir selvfølgelig spennende å se om man får vite om det er gutt eller jente, om magefølelsen stemmer denne gangen også.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...