BareLykke*GravidLykke* Skrevet 19. mars 2012 #1 Skrevet 19. mars 2012 ÅÅÅÅÅ sÅ bra og lese..... Har du fortsatt ikke testet? Du er jammen meg tÅlmodig, har test dag 24, men kjenner jeg har lyst nÅ.... hahahahaha.. Har krysset det jeg har for deg, vi trenger noen positive tester nÅ
Englebarn11og12 Skrevet 19. mars 2012 #2 Skrevet 19. mars 2012 Jeg sitter å venter på å ta hcg blodprøve nå. Gyn mente vi kunne få svar allerede nå. Men har ikke testet enda. Uff tok helt sorgene på forskudd i går. Og mannen var helt knust. Nå derimot satt han inne hos gyn og skravla til spira så gyn holdt på å le seg i hjel. Jaja. Det svinger fort i dette gamet.
BareLykke*GravidLykke* Skrevet 19. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 19. mars 2012 Du må fortelle oss hvordan det går... klem
Gjest akpa-usikker Skrevet 19. mars 2012 #4 Skrevet 19. mars 2012 Blør du mye ? Når du har rift? skal til legen i morgen for å ta hcg test å se om det har stiget så er så spent..... Krysser fingrene for deg :-)
Englebarn11og12 Skrevet 20. mars 2012 #5 Skrevet 20. mars 2012 Blødde ganske mye omtrent ett døgn. Nå blør jeg ingenting. Men har allikevel ikke helt følelse for at dette lykkes. Hadde vel nesten vært litt for godt til å være sannt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå