Gå til innhold

Satser på jeg får noe skikkelig svar ;-)

Anbefalte innlegg

Er ca 7+1 og skal ta bp pga hcg stigning for 3 gang på 1 uke nå ;-/ tok tirsdag forrige uke som var på 900, torsdag 1400 og legen likte ikke stigningen min så istedenfor å få svar med engang med ul så har jeg gått hele helgen i uvisshet og skal ta ny bp idag som jeg får svar på imorgen.. :-/ blir gaaaal av å vente etter endel spotting forrige uke. De satser på stigningen er over 10 000 viss ikke kunne han love at jeg skulle få komme inn på ul..

Fælt å gå å vente på svar :-/

Bare ett lite syteinnlegg på morgenkvisten.. :-)

Fortsetter under...

Annonse

Etter 5 1/2 times venting på sykehuset med begge ungene (phu) fikk jeg ul.. Hadde med ei student og i samme slengen tok de celleprøve siden jeg er over 25 år :-) meeen han kunne ikke se foster, ikke gravid utenfor livmoren men det var lukket i livmoren, lå extra tykk hinne eller hva han kalte det som bare var ved graviditet og siden hcg stigning kun var 945-1412-1600 idag mente han at jeg kanskje bare var 3-4 uker på vei og at det var for tidlig å se på ul. For ingenting tydet på at jeg ikke var gravid. Så om jeg ikke blødde mer og fortsatt følte meg gravid om ett par uker så skulle jeg ta nye hcg stignings blodprøver.. Så da får vi bare se.. Da har jeg fått positiv test i uke 1-2.. Hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...