bolla12 Skrevet 19. mars 2012 #1 Skrevet 19. mars 2012 Da flytter jeg inn til dere i dag. 28+1, og er klar for siste innspurten. Godt å endelig kunne telle nedover:) Vært et langt sv.skap med s.melding fra uke 7.....pga den ene og den andre plagen. Men nå ser vi snart alle målstreken og kan kose oss sammen med de små nurka i sommer:)
1973modell Skrevet 19. mars 2012 #2 Skrevet 19. mars 2012 kommer etter om få dager. når har du termin?
Leirha Skrevet 19. mars 2012 #3 Skrevet 19. mars 2012 Jeg også tar fatt på siste trimester idag, vi er jo like langt Er litt mer heldig at jeg ikke har vært sykemeldt, men jeg skulle ha vært det siden uke 7-8 ifølge legen. Har slitt (og sliter med ektrem svangerskapskvalme), blandt annet. Men det går framover. Det fine med å fylle hverdagene med noe annet enn sykemelding, er at tiden går veldig fort. Den har sust avsted, på godt og vondt. Godt fordi tiden flyr, og det er ikke lenge til mini er ute. Vondt, fordi jeg får sjeldent tid til å tenke over og nyte mitt nå siste svangerskap, har knapt tid til å gå til lege og jrordmor, så jeg kun vært på to kontroller til nå.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2012 #4 Skrevet 19. mars 2012 Viss du faktisk har hyperemesis (ekstrem svangerskapskvalme), så klarer du ikke unngå å bli sykemeldt!!! Vært der og hatt det fra uke 7 frem til rundt uke 23. Det er helt jævlig! Så kom ikke her og si at du har hatt det og allikevel klarer å jobbe, for da er det jammen ikke det du har hatt! Kjenner jeg blir provosert nå ja.
bolla12 Skrevet 19. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 19. mars 2012 Jeg har termin 13.juni. Siden det er prøverør (icsi) så blir det litt annerledes beregning på termindato, ettersom befruktningen skjedde to dager før egget ble satt inn:) Er heldigvis ferdig med kvalme og oppkast, stoppa vel i uke 17 sånn ca. Men fra uke 15 kom bekkenløsningen for fullt, og har nå fått diabetes. Helt enig med deg Leirha...kjedelig å ikke få nyte svangerskapet. Dette skal liksom være en fantastisk tid, men det har gått mye i snørr og tårer. Sa det før jeg ble gravid...."jeg tar imot alle plager med åpne armer...bare jeg blir gravid nå"..men det hadde jammen vært fint med en dag eller to der formen var på topp både fysisk og psykisk MEEEEN...det blir jo så bra til slutt
bolla12 Skrevet 19. mars 2012 Forfatter #6 Skrevet 19. mars 2012 Du kjære anonyme bruker.... Slapp av litt da. Man kan faktisk være ekstremt kvalm og være dårlig uten at man har hyperemesis. Dette var ikke hyggelig av deg. Og denne tråden ligger IKKE inne på kranglesidene. Så om du har en dårlig dag kan du heller pelle deg over der. Kjenner jeg blir provosert av sånne som deg også.
Happy H Skrevet 19. mars 2012 #7 Skrevet 19. mars 2012 D e tøft når d står på og 9mnd blir lange med mye plager Håper dette siste trimester blir litt bedre for deg!! Heldigvis blir alt verdt d,til slitt.. Sjøl om d ikkje føles sånn no!! Lykke til
bolla12 Skrevet 19. mars 2012 Forfatter #8 Skrevet 19. mars 2012 Tusen takk Det går faktisk helt fint, men syns mer synd i de som må bo sammen med meg Gleder meg bare til den dagen vi må sette oss i bilen med retning sykehuset Kjenner jeg får helt hjertebank
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå