våren Skrevet 19. mars 2012 #1 Skrevet 19. mars 2012 Andre som sliter med søvnen? Den siste uka jeg ligget våken mellom 3-4 timer hver natt. Utrolig irriterende og ganske så ødeleggende for dagen etterpå. Skal jo på jobb og ligger bare og tenker på hvor lenge det er til klokka ringer. Heldigvis ikke så lenge til pemisjon. lurer på hva som vekker meg for jeg har ikke vondt noe sted....
Happy H Skrevet 19. mars 2012 #2 Skrevet 19. mars 2012 Eg hadde d sånn en lang periode pga meget aktiv baby... Kjempe slitsomt når d står på!! Va heldigvis sykemeldt og kunne sove på dagene,ellers hadde eg sluttet å virke!! hehe.. Har ingen gode tips desverre! Håper for din del d går over snart!
Ragdoll Skrevet 19. mars 2012 #3 Skrevet 19. mars 2012 Jeg sliter med dette jeg også. Jobber 80 % nå, så har ikke fulle dager. Men det gjør meg sliten! har ikke sovet en hel natt på 1 uke.. heller ikke vondt noen stedet, finner bare ingen gode liggestillinger.. Vurderer å kjøpe ny seng Hjelper sikkert ikke.. er nok graviditeten som gjør det Du er ikke alene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå