Gå til innhold

gravid app til android?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fins det noen fine apps til Android?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurer jeg også på..

Skrevet

bare søk på gravid eller svangerskap... jeg fant en på svensk(gratis) men skulle gjerne hatt en på norsk.......

Skrevet

Pregnancy (engelsk) For hver dag

Gravid app (svensk) bare ukentlig

Babybump (engelsk) For hver dag

I'm expecting (engelsk) bare ukentlig.

Har ikke funnet noen på norsk enda men synes Pregnancy er den beste :)

Jeg er en app freak :P

• 2 måneder senere...
Skrevet

Noen som skjønner innstillingene på babybump?

Skrevet

Hva er det du tenker på da?

Skrevet

Prøver å stille inn på enten termin eller den med første dag i sist mens, men uansett hva jeg gjør så stiller den jo ting tilbake og surrer i vei. Får den lissom ikke til å synkronisere med meg uansett hva jeg gjør :P

Skrevet

Jeg har termin den 19 oktober etter ord ul, men på appen så må jeg sette terminen på den 16 oktober for at dagene skal stemme med jordmoren.

Appen og jordmoren har 2 forskjellige måter å telle dagene på :)

Så du ser når du setter din termin inn så ser du hvor mange dager forskjell det er og setter terminen så mange dager det er i forskjell, da vil dagene komme riktig i forhold til jordmoren sin sier :)

Skrevet

Problemet er at når jeg forandrer termindato så forandrer visst den andre seg til det samme og. Kan jo ikke akkurat ha termindato og første dag i sist mens på samme dag :P

Kan det være at jeg må innstallere det på nytt? og legge det inn når jeg installerer det?

Skrevet

Det er slik min er å :) Men det er på grunn av at det er terminen du satte inn sist og da registrer den det siste som ble skrevet inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...