januarbaby + novemberspire Skrevet 19. mars 2012 #1 Skrevet 19. mars 2012 Fins det noen fine apps til Android?
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2012 #3 Skrevet 19. mars 2012 bare søk på gravid eller svangerskap... jeg fant en på svensk(gratis) men skulle gjerne hatt en på norsk.......
Elsa88 Skrevet 19. mars 2012 #4 Skrevet 19. mars 2012 Pregnancy (engelsk) For hver dag Gravid app (svensk) bare ukentlig Babybump (engelsk) For hver dag I'm expecting (engelsk) bare ukentlig. Har ikke funnet noen på norsk enda men synes Pregnancy er den beste Jeg er en app freak
Prøvekanin86 Skrevet 5. juni 2012 #5 Skrevet 5. juni 2012 Noen som skjønner innstillingene på babybump?
Prøvekanin86 Skrevet 5. juni 2012 #7 Skrevet 5. juni 2012 Prøver å stille inn på enten termin eller den med første dag i sist mens, men uansett hva jeg gjør så stiller den jo ting tilbake og surrer i vei. Får den lissom ikke til å synkronisere med meg uansett hva jeg gjør
Elsa88 Skrevet 5. juni 2012 #8 Skrevet 5. juni 2012 Jeg har termin den 19 oktober etter ord ul, men på appen så må jeg sette terminen på den 16 oktober for at dagene skal stemme med jordmoren. Appen og jordmoren har 2 forskjellige måter å telle dagene på Så du ser når du setter din termin inn så ser du hvor mange dager forskjell det er og setter terminen så mange dager det er i forskjell, da vil dagene komme riktig i forhold til jordmoren sin sier
Prøvekanin86 Skrevet 5. juni 2012 #9 Skrevet 5. juni 2012 Problemet er at når jeg forandrer termindato så forandrer visst den andre seg til det samme og. Kan jo ikke akkurat ha termindato og første dag i sist mens på samme dag Kan det være at jeg må innstallere det på nytt? og legge det inn når jeg installerer det?
Elsa88 Skrevet 5. juni 2012 #10 Skrevet 5. juni 2012 Det er slik min er å Men det er på grunn av at det er terminen du satte inn sist og da registrer den det siste som ble skrevet inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå