Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja da faller dommen i moegen, om det blir noen forsøk eller ikke.. Veldig spent på Ul...

Noen andre som er i samme båt nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til på ul. Hvilken dag er du på?

Skrevet

Tusen takk :-) Dag 9 nå, ul i morgen.. Når ca pleier innsetting å være?? Vet du?

Skrevet

Eggene mine skal tines opp i måren:) satse på at eg e i samme båt da:)

Skrevet

Eggene mine skal tines opp i måren:) satse på at eg e i samme båt da:)

oj, så spennende:-) Krysserfingrene.... Når var du på ul? prøver å planlegge uken litt,men ikke lett....

Skrevet

ul på dag 10 allerede :) skal på dag 12 jeg! Krysser fingrene for at det går bra!!

Skrevet

Va på ul på dag 11 å 15, da slimhinnen ikke va stor nok. Innsett e vel ca 4 dager ittepå

Skrevet

Hei.

Har fryseforsøk i naturlig syklus nå. Venter på at EL-testen skal slå ut i disse dager. Blir innsetting tre dager etter positiv test. Var på Ul både dag 10 og 14, men har lang syklus så tar noen ekstra dager.

I stimulerte forsøk har jeg satt inn egg på dag 17 to ganger tror jeg.

Skrevet

Hei

Skal ha UL på torsdag, dag 11 :)

og forhåpentligvis innsett neste uke...

Skal også ha i naturlig syklus :)

Hvordan skal "slimhinnen" være for å være "perfekt"??

Skrevet

Slimhinnen må være over 7mm forsto eg:) min var 6,7mm første ul å 7,4mm andre gang å da fikk eg lov å sette inn:)

Skrevet

Hei. Har også hørt at minimum slimhinne må være 7 mm. Har alltid hatt 1 cm eller mer så det har aldri vært noen problemstilling hos meg.

Hos meg vil de bare ikke feste seg uansett om slimhinnen er prima og eggene er av toppkvalitet.

Har fått innsetting nå på fredag, så får vi se om jeg må ha 6 innsettinger før spira sitter denne gangen også. Håper jeg har litt mer flaks nå.

Skrevet

Satse på at du sleppe 6 innsett denne gangen:)

Skrevet

Tusen takk :-) Dag 9 nå, ul i morgen.. Når ca pleier innsetting å være?? Vet du?

Har variert litt men så snart slimhinnen er over 7 mm blir det innsett min 3 dager etter det. Siste forsøk hadde jeg ul dag 14 og innsett dag 17. Du må no regne med en ul eller to til siden den første er så tidlig. De har alltid sagt til meg at ul skal være dag 10-12, men kanskje du har kortere syklus og derfor du skal tidligere.

Hvordan gikk det idag?

Skrevet

Satse på at du sleppe 6 innsett denne gangen:)

Tusen takk, det var ganske slitsomt og tok nesten 2 år sist, etter 4 år på egenhånd før det. Mye rart man skal igjennom.

Har totalt 6 egg på frys, så det holder kanskje til 2, maks 3 innsettinger.

Hvis ikke så må vi søke søskenforsøk på riksen.

Skrevet

Eg har og prøvd i 4-5år nå. Kjenne til de. Eg var heldig at første egget di tok opp på mandag overlevde. Så har 1 igjen. Trodde aldri de sko gå me første egget men de kan skje for deg og:)

Skrevet

Hvordan går det med damene her?

Jeg fikk :) på el test på tirsdag og skal ha innsett på mandag:)

Vet dere hvor mange dager fryseegene dere er ?

Skrevet

Har variert litt men så snart slimhinnen er over 7 mm blir det innsett min 3 dager etter det. Siste forsøk hadde jeg ul dag 14 og innsett dag 17. Du må no regne med en ul eller to til siden den første er så tidlig. De har alltid sagt til meg at ul skal være dag 10-12, men kanskje du har kortere syklus og derfor du skal tidligere.

Hvordan gikk det idag?

Skjønner.... Fikk ikke noe beskjed om hvor tykk slimhinnen var. Men det så bra ut, så eggene tines opp mandga 26, så håper de overlever begge to:-)

Skrevet

Lise: mente du å spør om me vet hvor mangen dager eggene våre er så ja:) egget mitt ble ca 3 dager da de ble satt inn. Nå er de 5 dager gammelt ca:)

Skrevet

Lise: mente du å spør om me vet hvor mangen dager eggene våre er så ja:) egget mitt ble ca 3 dager da de ble satt inn. Nå er de 5 dager gammelt ca:)

Husker jeg leste en diskusjon tidligere om "Alder" på fryse egg, men finner den ikke igjen.

Men samme kan det være... satser på en gjeng med gullegg som skal tines nå.:)

Skrevet

Sånn, davar det gjort.

Satt inn 3 egg i lunsjen, hehe.

3 som ble tint( de måtte opp av fryseren nå pga 5 års fristen for lagring) 2 overlevde. 1 superegg og e1 med litt fragmenter, men begge inn.

Da er det bare å vente i 2 uker som alltid.

Ingen tidligtesting her i gården, produserer HCG sent uansett, så bortkastet tid og penger :-)

Skrevet

Da er du ruger:)

Skrevet

Jepp. Og det gikk fort.

Bare to uker siden jeg ringte Aleris og sa at jeg ville bruke de 3 eggene som ville blitt destruert 08.05.

Da fyller de nemlig 5 år, hehe.

Skrevet

i dag har jeg vært på ul, og hadde en slimhinne på 11 mm.

skal sette inn egg på mandag på st.olav

Skrevet

Siri: lykketil med gull egget i måren:)

Skrevet (endret)

Jeg er så spent.......

Klarer ikke tenke på annet enn morgendagen,

søker på nettet og leser alt jeg har lest 100 ganger før om fryseforsøk og ditt og datt om symptomer.

Blir det bedre når egget er satt inn, når en er ruger ?

Litt mindre grubling noen dager?

Det ver jo fantastisk påsken kommer nå da i ventetiden,

føler det kan bli litt lettere.

Måtte bare få ut litt :)

Hvordan er det med dere andre?

Endret av lise456

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...