Gå til innhold

Tok Ovitrelle 13 dager å forsvinne fra mine tester...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Står i Felleskatalogen at HCG fra denne sprøyten kan være i kroppen i inntil 10 dager, men hos meg satt den tydeligvis litt lengre. Tviler på at det skyldes egget som kan ha streifet innom fordi jeg ikke har fått negativ test siden jeg tok sprøyten. Hadde kjemisk forrige forsøk og da ble strekene sterkere før de ble svakere og dette var mest sannsynlig en kjemisk graviditet og ikke Ovitrellen. Denne gangen har streken bare blitt svakere for hver dag. I ettermiddag endte testen med en svak skygge, 13 dager etter jeg satt sprøyten, denne regner jeg som min første negative test.

Ville bare informere dere som tester før testdato, kjedelig å bli lurt av den dumme sprøyten ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du tatt hcg blodprøve hos legen da... de sier jo at de som blir gravide aldri faar negativ test mellom...

haaper for deg! Vi har vaert her alt for lenge allerede!

Skrevet

Jeg har testet i dag. Rugedag 5 og negativ test her. Ikke noe som sitter igjen

Skrevet

Takk for lykkeønskningene Adine, krysser fingrene for deg nå :) Tok blodprøve hos legen på fredag (rugedag 7/9 dpo). Fikk svar på den i dag... NEGATIV :(, dvs hcg under 5. Tok også blodprøve i dag. På testen min fra fredag og dagene før er det en svaaaak rosa teststrek på, så tydelig at disse strimlene mine er veldig sensitive. Fikk helt blendahvit test i dag både i dag tidlig og nå. Har begynt og spotte også så da er det nok over og ut denne gangen også :( Satser på bedre lykke på 5. Forsøk :)

Skrevet

Takk for lykkeønskningene Adine, krysser fingrene for deg nå :) Tok blodprøve hos legen på fredag (rugedag 7/9 dpo). Fikk svar på den i dag... NEGATIV :(, dvs hcg under 5. Tok også blodprøve i dag. På testen min fra fredag og dagene før er det en svaaaak rosa teststrek på, så tydelig at disse strimlene mine er veldig sensitive. Fikk helt blendahvit test i dag både i dag tidlig og nå. Har begynt og spotte også så da er det nok over og ut denne gangen også :( Satser på bedre lykke på 5. Forsøk :)

nei saa kjedelig :( man reagerer vel forskjellig paa ovitrelle ogsaa tenker jeg... alle gode til er fem vettu ;) keep holding on! vi skal klare det!

denne gangen skal jeg bli gravid!! :P krysser fingrene jeg og!

Skrevet

Liker dette ordtaket jeg: Alle gode ting er 3, på det 4 skal det skje, på det 5 sitter det ;D

Fikk "streng" beskjed av klinikken at vi ikke måtte gi opp når vi var der dette forsøket, og legen garanterte oss baby til slutt :) Det var veldig deilig og betryggende å høre :) Jeg har tro på at vi nærmer oss målet begge to Adine :D

Skrevet

selvfølgelig! 2012 er aaret for graviditeter for alle slitere! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...