Gå til innhold

Hvor kjøper dere billigtester?

Anbefalte innlegg

Gjest AnnaMathea
Skrevet

Hei!

Vil skaffe noen billigtester (gravidetester).

Hvor kjøper dere? www.billige-tester.no eller www.babyplan.no? Ser at den siste er den billigste. Er det samme tester? Hvem leverer kjappest?

Eller kjøper dere andre steder? Leste her at Vita selger billigtester, er det tilfellet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lavpris-tester. Com billigere enn billigtester. Gratis frakt og rabatter om man bestiller for en viss sum, tror det er 150 kr

Gjest Shanti ♥
Skrevet

www.billige-tester.no.. Alltid fått dem levert på 4-5 dager. De er veldig sensitive, har testet positivt 5 dager før forventet mens med dem! Vet ikke om det er de samme som andre steder..

Skrevet

Jeg kjøper fra e-bay, 25 el tester og 25 g tester for 100 kr inkl frakt, og så en to-pack clearblue digital for 80 kr inkl frakt :)

Skrevet

Lavpris-tester.no har jeg bestilt fra. Er fornøyde med de.

Skrevet

Bestilte fra billigtester.dk på en mandag kl 21:00...fikk mail kl 21:30 om at de var sendt (betalte med visa) og onsdag formiddag lå de i postkassa. Har bestilt samme type tester fra lavpris et eller annet og det tok også kort tid. Bestile torsdag, fikk de lørdag.

Skrevet

saveontest.com 178 kr for 30 g-tester og 30 el-tester strips.

Skrevet

Jeg har kjøpt fra billige-tester.no, de kommer på innen 2 dager.. Men jeg har fått strek på de et par ganger uten å være gravid..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...