Anonym bruker Skrevet 18. mars 2012 #2 Skrevet 18. mars 2012 Syns du skrev i et annet innlegg at febern kom bare 4 dager etter vaksinen? de får IKKE vaksine-bivirkninger før det har gått 7-12 dager. så jeg ville tro det er noe annet,. Man skal kontakte lege dersom barnet har feber for 5.dagen. Dvs hvis hun fortsatt har feber i morgen, burde du kontakt legen. åssen er formen hennes da, bortsett fra febern?
mariabee Skrevet 18. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2012 Det var ikke meg tror jeg, feberen kom dagen etter vaksinen her. vi tok den på onsdag og feberen kom torsdag. Idag føler jeg formen var verre, veldig lite matlyst og drikke er heller ikke så veldig spennende. Sovet lite på formiddagen fordi hun har begynt med en surklende hoste så hun små-kaster opp. Da våkner hun selvfølgelig. Fikk en stikkpille siden feberen var 39,5 en time før leggetid, og sovnet med en gang.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2012 #4 Skrevet 18. mars 2012 Da er det definitivt ikke pga vaksinen - bivirkningene kommer som sagt ikke så fort på denne vaksinen . Hun virker jo ikke noe særlig i form, så jeg ville nok dratt til legen med henne i morgen dersom hun fortsatt har feber God bedring til jenta di!
Neminas Skrevet 18. mars 2012 #5 Skrevet 18. mars 2012 Hvis DU føler at legen kan hjelpe så ring,ingen sak er for liten når det gjelder våre små. Om så bare snakke med en lege i kveld så kanskje du får noen beroligende svar. Hvis hun ikke får sovet i kveld/natt så ring i kveld/natt. Man skal væl ikke være nødt til å vente til dagen etter for hvis DU ser at d vil hjelpe lille så skal du ha mulighet til å ringe når du vil. Jeg ringer ikke ofte,men så lenge jeg ser at det vil hjelpe så gjør jeg det. Og HVER gang har lille vært syk å måtte ha medisin. Stol på magefølelsen din! Hvis den tar feil får man vente til neste gang med å tvile litt på magefølelsen.
mariabee Skrevet 18. mars 2012 Forfatter #6 Skrevet 18. mars 2012 sukk ja det er jo sant,.. har igrunn lyst til å være hjemme med henne selv imorgen, men jeg har vært sykmelt i to uker så bør på jobb imorgen.. Selv om pappa her sier det er jo DIN tur nå ! Vi har nemlig hatt en runde med vannkopper for et par uker siden også.. Sukk , liker ikke at hun har så høy feber og er utilpass..Sovnet greit igjen nå, drakk ca 100ml mme.. så fikk endelig i seg littegranne nærling og drikke samtidig! Hurra..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå