Gå til innhold

Solkrem ?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken solkrem anbefales for de minste? Og ikke minst, hvilken faktor bør jeg kjøpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barn under ett år skal ikke bruke solkrem!

Skrevet

Barn under ett år kan fint bruke solkrem, de skal bare ikke oppholde seg direkte i solen!

Cosmica f.30 og eucerin f.50 er bra solkremer til barn.

Faktoren avhenger kor du skal,om det er hjemme,i fjellet, ved sjøen eller syden.

Er det hjemme kan en bruke f.15/20 , er det de andre plassene anbefaler jeg f.50 og eventuelt soldrakt med f.50 i.

Noen mener det er "farlig" med solkremer, men bare tenkt hvor lite/få ganger i året vi må bruke solkrem, kontra å ødelegge huden til de små med senskader som kansje hudkreft,tidlig aldring etc...........

Jeg får vondt når foreldre ikke skal ha høyere enn faktor 15 og skal til syden med barna i 2 uker.De mener det er viktigere at barna blir brune(les:brendt og flasser)!!!!!!!Små barn SKAL IKKE bli brune.

Sorry langt innlegg men er bare ganske så frustrert på bedrevitere som ikke vet bedre om huden og solkremer og hva solen kan gjør med huden vår.

Jobber på apotek og gjett om jeg ser mye........

Skrevet

Det var rart! For det var henne på apoteket jeg ikke fikk kjøpe solkrem av!!!! Da jeg skulle til syden med min lille. Men det er jo ikke sånn at jeg soler babyen min selv om jeg ikke smurte hun!!! WTF!!! Var der en uke, hun hadde ikke antydning til farge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...