Tante_Esel Skrevet 18. mars 2012 #1 Skrevet 18. mars 2012 alt bra med deg i rugetiden eller Har du fortsatt godfølelsen
BareLykke*GravidLykke* Skrevet 18. mars 2012 #2 Skrevet 18. mars 2012 Jupp...... Rolig som skjæra på tunet... En god følelse i kroppen. Det rykker litt i testefoten men ellers rolig. Du da Snuppa alt vel?
BareLykke*GravidLykke* Skrevet 18. mars 2012 #3 Skrevet 18. mars 2012 Hehehhehehe... rare greier. sist var jeg skikkelig stresset, tenkte på det hele tiden og var bekymret og redd. Denne gangen har jeg seilt igjennom. Vært i godt humør, hatt en ro og sjelefred som jeg sjelden har hatt. Jeg er trøtt kvalm og har vonde bryster, men alikevel så er dette bare lykke .... hehehehehe..... Slutte helt å røyke var heller ikke vanskelig... Denne gangen er det min tur... jeg føler det på meg. , Så håper jeg følelsen er rett og at vi kan få en liten førjulspresang i 2012... Klem
Tante_Esel Skrevet 19. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 19. mars 2012 ja saa bra! ser du er kvalm ogsaa Jeg ble tidlig kvalm forrige forsøk er kvalm jeg og.. men det er bare puregon som produserer perfekte egg til meg deilig aa vaere saa rolig da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå