Dorrimor ♂♂ Skrevet 18. mars 2012 #1 Skrevet 18. mars 2012 Jeg ammer en gutt på 6 1/2mnd. Han er en storspiser og krever mange måltider på natt så ble anbefalt grøt da han var 5mnd. For 2uker siden hadde vi alle farrang, og minsten mistet nesten 700g på en uke. Merket på brystene mine at de var mindre, m så spiste han seg opp igjen. I dag fikk jeg plutselig vondt i ene brystet, d er ømt og kjennes ut som kuler, akkurat slik d pleier å være når jeg får tette melkeganger. Har hatt dette m begge barna når de var noen uker gammel før melka har stabilisert seg, og har da pumpet tomr brystet. Merker at junior er veldig urolig ved dette brystet i dag. Men denne gangen når jeg pumper så kommet d nesten ingenting, kanskje 20ml. D ser helt tomt ut, m så plutselig kommer d mye i kanskje 20sek før d avtar igjen. Har prøvd å massert, pumpet d andre brystet først for å sette i gang refleksen, endret stilling på pumpa, m nei, d kommer nesten ingenting. På strørrelsen å dømme virker d halvfult. La junior til igjen, hører han svelger litt, m så blyg han urolig igjen. Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre, har aldri vært borti at d ikke kommer noe når jeg pumper. Og brystet er vondt og ømt. Redd for å utv brystbetennelse hvis jeg ikke får tømt d.. Noen m erfaring? Alt virket normalt i går!
Gjest Tullmusa83 Skrevet 18. mars 2012 #2 Skrevet 18. mars 2012 Har du prøvd varmeklutter? Jeg vet dusing i varmt vann og generell varming av bryste hjal her
Dorrimor ♂♂ Skrevet 18. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2012 Ok, takk for tipset, skal prøve! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå