Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest akpa-KNUST

Jeg nøyer meg med to egg, så jeg kan sette inn to egg.. Såklart blir jeg glad om det blir flere, men ettersom at det var bare 2 stykk sist, så håper jeg at det er to stykker nå å at BEGGE overlever så jeg får sette begge inn:-)

Blir feiring med en bedre middag med mannen når han kommer hjem, han jublet i telefonen når jeg ringte å sa det til han !:-)

Satser på at det blir nytt forsøk på meg også i Mai :) Hatt 4 ferskforsøk hos Hausken nå. Ringte i går for å melde fra om negativ test, og de ønsket at jeg skulle ta en samtale med legen der før evt vurdering av nytt forsøk...? Samtalen blir over tlf på mandag, er veldig spent og litt nervøs. Håper vi får et siste forsøk i Mai før vi tar oss en god pause til godt over sommeren. Er litt redd jeg må inn å drille eggstokkene først :( Håper ikke det...

Heier på deg AKPA og alle dere andre som ennå venter :)!!

Annonse

Hei,jeg kommer til å ha insett i mai:) venter på mensen, så er det å beg på medesiner 20 dager etter det. Blir langt regime. Sikkert 5 uker som sisT. Krysser fingrene for alle oss maiprøvere:)

da kommer vi til å komme nokså likt i løpet. jeg venter på mensen nå som kan komme når som helst :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...