Gå til innhold

hvilke grønnsaker er gode til pasta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi skal ha kyllingfilet og spaghetti til middag i dag. Men jeg sliter ofte med å finne grønnsaker som passer nntil spaghetti. En ting er når vi skal ha tomatsaus til, det kan man jo ha mye godt i, men vi skal ha bearnaise inntil. Har dere noen gode tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brokkoli.. og/eller babymais.,. mm... nå fikk jeg lyst på:D

Skrevet

hmm, brokkoli ja, det er kanskje ikke så galt?

Skrevet

Nei kjempe godt.. veldig ofte jeg har laget pasta og kyllingfilet.. med kylling bretangsaus (paprika og hvitløk) og da har jeg slengt oppi litt brokkoli.. vældig godt..sikkert like godt med bearnaise:)

Skrevet

har du det oppi spaghettien? Sausen? Eller inntil? Ja, den bretagnesausen er også nydelig :)

Skrevet

Bearnese, pasta og kylling er i mine ører så rart at jeg tror du kan bruke nesten hva som helst til.

Brokkoli eller blomkål burde gå ann. Aspargus høres bra ut og en vanlig rå salat burde også fungere. Hva med stekte tomater eller grillet auberginskiver?

Skrevet

Jeg bruker som regel pasta penne jeg da, ikke spagetti.. og ja, da har jeg bare blandet alt sammen.. nam nam!! Hvis man blander alt så det blir en slags "gryte" så er det godt med purre/vårløk også:D

Anonym: Er det så rart da?? ;D er veldig godt syns jeg.. mm

Skrevet

det er bare rart fordi du ikke har prøvd det annie ;) Kan nok ikke ha det sammen som en gryte, for gud forby, maten kommer inntil hverandre!

Skrevet

Hehehe.. :P nei det funker joo hver for seg og:D

Skrevet

Kombinasjonen er sikkert spislig den, jeg ville bare valgt en annen saus ;-)

Skrevet

Jeg liker selv grønne grønnsaker til kylling/ og pasta. Dvs sukkererter, erter,brokkoli o.l

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...