Gå til innhold

Kan dere også skimte en strek??? Bilde...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... eller er det bare mine øyne som skimter noe her? :P... Er bare 9 dpo så er jo kjempetidlig..

post-846534-0-25963700-1332075584_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser kun en strek. Men jeg ser hvor den andre streken skal være, om den er positiv.

Skrevet

Du får teste igjen om noen dager ;) masse lykke til!

Skrevet

Jeg ser såvidt en strek når jeg tilter skjermen i en spesiell vinkel. Håper den blir sterkere :)

Skrevet

Ja jeg må også ha skjermen i en spesiell vinkel. Men streken synes bedre på mobilen :)

Skrevet

Ja jeg ser den bare såvidt på pc skjermen, men ser den bedre på mobilen :). håååper den blir sterkere :)

Skrevet

Oi her kom det dobbelt opp :P

Skrevet

Ser såvidt en svak strek uansett vinkel på skermen :-)

Skrevet

Den er sikkert sånn som min, at man ser streken bedre med øynene enn når den kommer på mobilen eller pc :)

Skrevet
Ja jeg ser den bare såvidt på pc skjermen, men ser den bedre på mobilen :). håååper den blir sterkere :)
ser den også bedre på mob,men den er veldig svak.

men den er der da:)bare det kan jo tyde på noe pos:)

Skrevet

jeg skimter også såvidt en strek :) test igjen om noen dager, og blir den sterkere er det jo ikke noen tvil :)

Skrevet

Ja min og var veldig svak, men når man tester 6 dager før IKM, kan man vel nesten ikke forvente så mye annet heller...he he. Jeg tror jeg skal prøve å teste igjen i morgen tidlig, bare for å se...;)

Skrevet

Sant det.. jeg kommer også til å teste i morgen tidlig :P

Gjest mich88
Skrevet

Eg ser ein svak strek! Lykke til, spennandes:)

Skrevet

Vi får skrives her hva resultatet blir ;)

Skrevet

Veldig kjekt å se at det er fler enn meg som ser en svak strek :).. Jeg skal rett inn her å oppdatere i morgen når jeg har testa :)

Skrevet

Ja, samme her, skal prøve å rekke det før jobb :)

Skrevet

ÅÅ sÅ bra :).. HÅper bare at den blir sterkere og sterkere :).. Noen som har erfaring med disse testene, om de viser "skyggestreker" eller falsk positiv "ofte"?

Skrevet

Jeg skimter også en svak strek når jeg tipper litt på skjermen.

Testet igjen? Krysser fingrene for deg:)

Skrevet

Hvordan ble testen i dag? Jeg får en hakket tydeligere strek i dag :)

Skrevet

bilde???

så utrolig spennende da :) da er du nok mest sannsynlig gravid så lenge streken har blitt sterkere, så jeg sier et forsiktig gratulerer :)

Skrevet

Æsj.. i dag var streken så godt som usynlig.. mye svakere enn den i går hvertfall, så da var det vel en kjemisk eller skyggestrek da :/ ! Men gratulerer så mye til deg Juni :)

Skrevet

Jeg ser ingen strek jeg.... Hmmmmm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...