Anonym bruker Skrevet 18. mars 2012 #1 Skrevet 18. mars 2012 Har en grill som det over vinteren har blitt en god del mugg i (både risten og selve grillen på innsiden. Dette er jo skikkelig ekkelt, og sannsynligvis så ble den vel ikke rengjort før den ble satt vekk for vinteren.... Men, i håp om ikke å få en masse DIB damer som klager over hvor uhygienisk jeg er som mor, og at barneværnet burde blitt kontaktet... er det noe håp om å redde grillen? All innmat som er løs kan jeg jo rengjøre separat men er det en idet å fyre opp grillen (gass) og la det svi av alt før rengjøring? Blir det godt nok? Har mest lyst til å bare kjøpe ny (den er gammel) men hadde vært greit å vente til salget til høsten....
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. mars 2012 #2 Skrevet 18. mars 2012 Det var vår også. Jeg heiv på masse salovann og gnikka og gnei med en grov klut før jeg fyra den opp å lot den brenne av seg
Bustehue Skrevet 18. mars 2012 #3 Skrevet 18. mars 2012 Hvis du fyrer opp grillen på full varme blir det så mange grader inni der at det er ikke så mye som overlever akkurat Bare vask vekk muggen og fyr i vei. Det blir så bra så
Revenka78 Skrevet 18. mars 2012 #4 Skrevet 18. mars 2012 Samme som hos oss. Vasket ristene med zalo, og senere skal jeg brenne bort alt. Skrapte den før jeg satte den vekk men det kom en del mugg uansett. Null problem å brenne det vekk altså!
Mandalas Skrevet 18. mars 2012 #5 Skrevet 18. mars 2012 Jeg brukte Jif sin ovnspray. Den var veldig effektiv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå