Alvepia *happy mum* Skrevet 18. mars 2012 #1 Skrevet 18. mars 2012 Hvordan går det med deg? Vet du hva.....? I natt drømte jeg at du var gravid ;-) Drømte om at du hadde skrevet ett innlegg på 1.tri å da var du 10+6 uker påvei ;-) Så Nå skjer! Klem
Tante_Esel Skrevet 18. mars 2012 #2 Skrevet 18. mars 2012 aah! saa søt du er snuppa! Jeg fikk helt frysninger her, saa tror faktisk du har rett... blir insett naa i slutten av mars,.. jeg skulle jo vaert i julitermin sammen med deg... men den gang ei.,.. naa kommer jeg endelig etter hvordan gaar det med deg... er du lykkelig gravid naa og har magen begynt aa bli stor stor klem!
Tante_Esel Skrevet 18. mars 2012 #3 Skrevet 18. mars 2012 forretsen ferskforsøk med 2 egg denne gangen og langt regime
Alvepia *happy mum* Skrevet 18. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 18. mars 2012 <3 Alt er bare vel her, snuppa veks å veks å det begynner å bli litt trangt om plassen ;-) Magen strutter godt syns jeg å den vises godt ;-) tjihi... Godt å høre du kommer etter, nå blir det på deg også snuppa <3 Lykke til <3 Klem
Tante_Esel Skrevet 18. mars 2012 #5 Skrevet 18. mars 2012 saa herlig! Maa vaere en absurd følelse etter saa mye motgang er det ei lita jente inni der ja det blir stas vettu! du faar følge med her inne i midten av april, saa skal du faa se et gledeshyl inlegg av meg du gir meg troen paa at det er mulig du.. med all den bagasjen din <3 koselig at du fortsatt har meg i tankene og underbevisstheten synes jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå