Gå til innhold

Søknad om foreldrepenger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i ferd med å sende inn papirene nå, bare et spørsmål som gjenstår. Man skal sende inn "dokumentasjon av inntekt", men det er det vel arbeidsgiver som gjør hvis jeg har forstått det riktig? Ikke noe ekstra vedlegg jeg må sende ved da? Takk for eventuelle svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i ferd med å sende inn papirene nå, bare et spørsmål som gjenstår. Man skal sende inn "dokumentasjon av inntekt", men det er det vel arbeidsgiver som gjør hvis jeg har forstått det riktig? Ikke noe ekstra vedlegg jeg må sende ved da? Takk for eventuelle svar:)

Arbeidsgiver ettersender dette, eller så kan du spørre om du kan få dokumentasjon på dette sånn at du kan sende inn alt samlet. Du må sende inn bekreftelse på termin fra enten jordmor eller lege som er datert etter uke 26

Skrevet

Jeg la ved en lønnsslipp. Det var ok. Arbeidsgiver sender info i tillegg.

• 5 uker senere...
Skrevet

Jeg skjønner ikke dette med uke 26 - er det ok med 26+2, eller må det være etter 26, altså fra uke 27? Har fått dokumentasjon fra legen, men da var jeg 26+2..

Skrevet

når du er 26+2 så er du i uke 27, altså 26 fullgåtte uker + 2 dager. Så ja, klart dokumentasjonen du har fått fra legen kan brukes!=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...