Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og ble etterfulgt av slimproppen :)

Stod opp for en time siden og etterlot meg en liten dam og et spor med dråper fra senga til badet. Lett rødlig fostervann. Trodde egentlig at jeg skulle være mer sikker på om jeg hadde rier eller ikke, og når de startet og sluttet. I stedet har jeg mensmurringer, glidende overgang mellom start og slutt. Kom til 3 på 10 minutter, 60 til 90 sekunders varighet. Var også sikker på at jeg skulle være hjemme i timesvis før vi tuslet oss inn på sykehuset.

Skal inn til sykehuset nå, spent.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lykke til!

Skrevet

Så gøy!! Lykke til :)

Skrevet

Heldige du :) Masse lykke til!

Skrevet

På føden nå, misfarget fostervann. Riene har stoppet opp litt, og den store overraskelsen: legen finner ikke åpningen!! Venter på overlegen nå..

Skrevet

Lykke til, de følger deg vel godt opp med misfarget fostervann..

Skrevet

Her blir det igangsetting etter CTG, lege og jordmor er utålmodige. Jeg kjeder meg en smule, og er glad for wi-fi på fødeavdelingen. Surfer på telefonen. Mannen flyr på do i ett sett, er nervøs ;)

Skrevet

Å Gud så spennende:) snart min tur:). Lykke til mase masse:)

Skrevet

Ser ut til at det tar seg opp og jeg slipper cytotec :) Heldigvis, det fristet litr med kunstig igangsetting. Høres vondere ut..

Skrevet

Lykke til med fødsel og snart baby :)

Skrevet

Jippi!!! Endelig din tur:) håper du får en fin fødsel!!

Og at eg kommer hakk i hæl ;) hihi...

Skrevet

Fødselen ble tøff, forteller mer senere..

Men nå er jeg mamma til en aldeles nydelig jente :) og da er alle sorger glemt. Må sovne nå, har vært våken i 30 timer. Men det frister mer å beundre det sovende nurket :)

Skrevet

Gratulerer sååå mye med den vakre nye jenta! :)

Skrevet

Gratulerer så masse :)

Skrevet (endret)

Gratulerer. :-)

Endret av Hilde35

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...