Gå til innhold

Oi!! Tror kaaanskje jeg er gravid allerede

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok bare en graviditetstest fra billigtester nå, tenkte at den kom jeg ikke til å se noe på alikevell, siden det er 6 dager til IKM. Joda...ser en sterk strek, og en veeeeldig svak en ved siden av. Som ei annen her beskrev det, jeg er veldig gladpaff ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende. Her er jeg 9 dpo og fikk negativ test idag. Gratulerer da :)

Skrevet

Hva betyr 9 DPO? Takk for det. Er jo ikke 100 % sikkert enda, men var nå i hvertfall to streker nå, og det ble ikke en gang tatt med morgenurin 6 dager før

Skrevet

Det samme som 9 dager siden EL. Du er idag 8 DPO

Skrevet

9 dpo betyr 9 days past ovulation.

Gratulerer! :D

Gjest AnnaMathea
Skrevet

Så moro! Forsiktig gratulerer:) Har du bilde?

Skrevet

Aha..:) takk for det. prøvde å ta bilde, men blir enten for mørkt eller veeldig lyst. :/

Skrevet

Bildet ble for lyst, ser ikke streken på bildet. Ble en kombinasjon av svak strek og blits....;)

post-339582-0-80598600-1332063666_thumb.jpg

Skrevet

prøv å gjør bildet mørkere, og bruk litt mer kontrast.. så der du nok streken bedre ;) den er helt lik min test, og jeg er nå i uke 14 :)

Skrevet

Hvordan gjør man det da? he he. Jeg er veldig dårlig på slike ting, bruker data daglig på jobben, men noe ekstraordinært, DET er jeg dårlig på :)

Hi hi...ja, jeg tror jeg er gravid, ellers så hadde det ikke dukket opp en strek. Jeg grudde meg veldig til å ta testen, har en mann som er veldig (!) babysyk, mens jeg er hakket mer bob bob, men når jeg først så den ble positiv, løsnet det litt mer. Men vil ikke slå jubelen helt løs før jeg ser streken bli enda mer tydelig :)

Skrevet

Det gjør du lett ved å redigere instillingene på mobilen, eller om du har lagt bildet inn på pcn :)

jeg testa for gøy en kveld, bare fordi jeg hadde en billigstrimmel liggende.. fikk hakeslepp, å var på apoteket kl 9 neste morgen ;) testa 6 dager før tida..

Skrevet

Forsiktig gratulerer :).. Jeg er 9 dpo i dag, tok en test på gøy og jammen ser jeg jeg en ULTRA svak strek.. så svak at bare en babysyk dame kan se den... jeg er så spent, håper bare ikke det er en skyggestrek.. Krysser fingrene for oss :)

Skrevet

Ok, jeg prøvde, men så ikke streken noe tydeligere. Men jeg ser den her hjemme, så jeg får heller ta et nytt bilde om noen dager, fra en ny test altså :)

Ja, jeg og, testet bare for moro skyld, for jeg var heelt sikker på at det var tidlig, siden jeg ikke har IKM før på lørdag. Jeg måtte knipe igjen det ene øyet og holde testen på skrå, men alikevell, det ble to streker :) Jeg har flere tester her, men får se om jeg holder ut til tirsdag med å teste. Men kjenner jeg meg rett tester jeg i morgen også ;)

Skrevet

Hihi...ikke sant. Jeg prøvde å sende bilde til mannen, og han lurte på hvorfor jeg sendte en blank test til han. he he....men som sagt, man ser det omtrent ikke på bilde.

Jeg håper det ikke er skyggestrek til noen av oss, selv om jeg må innrømme at jeg aldri har hørt om skyggestrek før. Dette er nr. 3 for meg, så jeg er vel litt treg og ute av "gamet" ;)

Skrevet

Du må gå inn å se på bildet jeg nettopp la ut.. synes jammen meg at det var ganske likt ditt jeg :).. kjenner det kribler i magen, selvom det aldeles ikke er dikkert at jeg er gravid.. Dette blir nr 3 for meg også :).. (og har heller aldri hørt om skyggestrek før nå i det siste) ! Billigstrimlene er jo sensitive så det ER jo mulig at det er en reell SVAK strek vi har fått :)

Skrevet

Ja, jeg kikket på det nå, regner med vi har det helt likt. At vi ser streken her hjemme, men at den syns mindre på pc og tlf. Er ikke så rart heller da, den er jo veldig svak i utgangspunktet :)

Er bare så overrasket over hvor fort det har gått. Dette er så og si vår første prøveperiode. Den forrige så prøvde vi egentlig ikke, vi ventet med å ligge sammen til etter EL, men denne prøveperioden her så visste vi når EL var og satte alle kluter til, og 8 dager senere kan jeg skimte en svak strek. Helt utrolig :)

Ja, jeg satser på at begge har fått en svak strek ;)

Skrevet

Krysser fingrene for en sterkere strek:)

Skrevet

Takk for det. Tok en til i dag, brukte Doc Morris, den og ble en svak strek, men den så jeg enda bedre. Og fortsatt 5 dager før IKM, så jeg er overrasket over at den i det hele tatt synes :) Men da er jeg altså gravid, mest sannsynlig. Skal ta en digital test med ukeindikator når mannen kommer hjem fra jobb torsdag :)

Skrevet

docmorris testene har en sensitivitet på 10miu så de skal man kunne se det tidlig :)

Skrevet

Gratulerer :).. Hvor får man kjøpt de doc morris testene?

Skrevet

Har de det? det har jeg aldri tenkt over....eller aldri tenkt over, høres jo ut som jeg tester enormt mye..he he. Den er kjøpt på et Vitus apotek :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...