Gå til innhold

Shit ;(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette blir for sinnsykt til at det går an å tro på. Kan ikke forestile meg at en to- snart trebarnsfar i 30 årene sender vekk ungene for å ha en orgie mens den gravide kona er på hotell. d skjer kun på film, og i dib troll sine hoder ;)

For sinnsykt, nei. Ei venninne fikk barn med en fyr på 35 år. Da barnet var 6 mnd stakk han. 30 åra var de nye 20 åra og HAN ville ut å farte å ha det moro. Og dama var jo blitt så kjedelig etter guttungen ble født.....

(!!!!) Alder har ingenting å si! Det er tydeligvis endel mannfolk som aldri blir voksne.

Ikke ta han tilbake HI!!! Det der er ikke første gang han er utro! Og heller ikke siste.... Bra du har god støtte av familien din! Dette klarer du! Og hvis det er en spire, så klarer du det også!!

Kjærlighetssorg går over. Med tiden......

Masse lykke til og stor klem!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helt seriøst folkens. Vi skal liksom være voksne mennesker her men flere av dere oppfører dere som totalt drittsekker. Hvorfor i alle dager skulle noen lyge om noe sånt i et forum der hun ikke kjenner noen?

er det noen som er troll her så er det dere som er så nedlatende.

og til HI, kast mannen på dør. Hvis han har gjort dette før og nå gjør det igjen så vil det mest sannsynlig fortsette, og om han klarer å slutte så vil du aldri kunne stole på han igjen.

belive me! Jeg har ikke opplevd noe såååå voldsomt som det, men jeg kinne ikke engang stole på en etter en mye mildere form for utroskap.

En ting er å tilgi, men en annen ting er å glemme!

masse lykke til!

Skrevet

HUFF!!!

Når jeg leser alt dette og ikke minst kommentarene...Som kjenner jeg at jeg blir skikkelig forbannet, føler jeg blir svart i blikket, øynene bare koker til.

Jeg skal love deg at DISSE 2 damene der, hadde ikke fått sluppet billig unna. Spesielt ikke hun som er kollegaen hans. Jeg hadde ødelagt for henne også. Først og fremst hadde jeg klappet til henne så hardt i trynet at hun hadde hatt sterke røde finger merker i trynet rett etterpå. DET SKAL SVI!!! Og dårlig rykta skal hun også få, men bare sannheten!

Det samme gjelder han også. Han har ikke mye respekt for barna SINE når han driver å såre mammaen deres på den måten. Tror han at du er laget av stein eller?!

På en annen side, skal man jo opptre som voksne, å ta alt dette på en voksen måte for barnas skyld. Ikke angripe han eller de damene, spre sannhets drit om dem og osv...Bare på grunn av at det er faren til barna. å man vil jo gjøre alt i sin hensikt å beskytte de mot dette.. Sånn at det ikke skal slå tilbake mot de, noe som han nok allerede har ødelagt. Jeg tipper at de samtlige deltageren på festen har nok fått dette med seg, å garantert at de får hørt hva som har skjedd. Enden på en overdriven måte eller den skikkelige sannheten. Hvem vet? Rykter kan starte som en hviske lek, det kommer noe helt annet lignende historie på slutten, men gjerne verre en?

Jaja, han fortjener nok det også ;)

Så det dummeste han gjorde vist han ville være utro, var å ha en stor fest å samtidig, forsvinne med to damer. Folk tenker sitt.

Noen vil nok tenke at han sikkert var kjempe full, så de hadde nok garantert sett etter han om alt var bra?

Dette kommer til å bli ukens samtale emne ute på plassen der dere bor. å det er du som får sympatien, noe du har rett på. å han blir drittsekken som ikke tenkte med hode, men med lille hode samt når han hadde familie itilegg!

Skrevet

Skal avgårde på apoteket snart nå så jeg kan få en ting ut av verden hvertfall.

Har ikke mye å skrive lenger, er egentlig helt lamslått nå. Hadde ikke forventet dette jeg. Er helt knust ;(

Skrevet

Sender deg en god klem HI...

Skulle det være en spire der, så klarer du det.

Han fortjener å brenne i H*******..

Du kommer til å gjøre det som er best for barna. Lykke til!

Skrevet

Føler virkelig med deg, ingen fortjener å oppleve et slik svik. Ikke skal du bare være sterk for din egen del, men også for dine to barn - sjelden jeg svarer slike innlegg inne her, men nå følte jeg virkelig for å vise støtte. Vet ikke helt hva jeg skal si, men husk at problem kun er midlertidige - det blir bedre, selv om det ikke alltid virker slik.

Lykke til!

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Uff og huff :-(

Men tenk slik; hvis du er gravid, har du muligheten til å få glede deg over et nytt liv, et mirakel, du har jo uansett to barn med denne mannen, og blir nødt til å forholde deg til ham likevel. Jeg hadde heller tatt det, enn å være knust pga denne drittsekken og få en abort å forholde seg til i tillegg. Hvorfor skal han få frarøve deg dette i tillegg, tenker jeg. Men det er nå bare mine tanker. For en utrolig feig jævel han er, jeg hadde ydmyket ham på det groveste, i tillegg til at jeg hadde sådd tvil hos elskerinna ved å broderer ut om ting han har sagt eller gjort mot deg (positive altså), slik at hun ikke kan gå inn i et forhold med ham uten å tenke at han faktisk kan gjøre det samme mot henne. Skjønner du?

Skrevet

Til HI.

Jeg skjønner hvilken smerte du går igjennom. Det er helt forkastelig, og man føler seg på bunnen av alt. Han har vist deg null respekt og verdighet. Det er skrekkelig vondt. Og man hater alt som har med det å gjøre. Han, henne, situasjonen. Man klarer ikke tenke klart, ønsker ting som i utgangspunktet er på sikt helt meningsløse ( som å ta han tilbake).

Jeg har vært der, og var i tillegg gravid. Jeg tok aldri noen på fersken som du, men hadde mistanke i mange mange måneder. Det er hardt, og vondt, og nedverdigende. Det er rett og slett så flaut. OG man har jo ingenting å være flau over, da det er drittsekken og hora hans som har gjort det mot deg. Men allikevel føler man det største tapet i verden.

Vi har valgt å komme oss til familievernskontoret for å få snakket oss gjennom følelsene som for min del har vært voldsomme. Det er ikke for å redde noe i utgangspunktet, men for å skape et bedre samarbedsmiljø. Det er det vi går for. Han sikkert lettere enn meg, men jeg føler at dette er det mest rette å gjøre. Det er vanskelig å gi slipp, men for ungene sin del så trenger de familien sin, og ikke minst foreldre som kan være sivile og samarbeide.

Nå skravler jeg i vei, men alt jeg ønsker å si er at ting ordner seg. Du vil klare deg! Støtt deg til familien din og venner. Jeg var alt for treg med det. Du har sjansen nå!

Lykke til!

Skrevet

Tenker på deg hi, glem ikke at du har mange som støtter deg! Stor klem :)

Skrevet

Håper du oppdaterer oss på hva som skjer, HI :) Tenker på deg!

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Hei kjære tøffe mamma hvordan går det med deg?

Har du fått testet deg enda?

Du kommer til å klare å være alene helt fint, etterhvert vil du nok også se det er til det beste å heller være alene en med en så liten dritt av en mann som han er! Håpe du får hvilt deg masse og god hjelp av familien din:) stor klem

Skrevet

Tok du testen? Hvordan gikk d <3

Skrevet

hvordan går det med deg???

Skrevet

Dette er noe av det sykeste jeg har hørt om! For en tåpelig unnskyldning av ett mannfolk! ønsker han alt vondt som kan skje i livet. Beklager altså, men når en mann er så utspekulert for å utføre en sånn handling så ønsker man pokker ikke mye godt for den personen. Håper du har mange som kan støtte deg gjennom tiden etter, og tro meg, du har det så mye bedre uten. Det ender aldri bra med slike personer, han vil få sin straff til slutt.. ønsker deg masse lykke til, spire eller ikke, vær sterk og ikke la han knekke deg, vis at du har det bedre uten det krypet:)

Skrevet

Huff, har bare lyst til å gi deg en stor klem!

Du fortjener ikke en slik mann! Du fortjener en MANN og ikke en selvopptatt og falsk dritt! Ekte menn gjør ikke slikt!

Du kommer til og klare dette fint. Vondt er det, men du får det vondere hvis du skal prøve få ham tilbake. Huff

Ikke nøl med og fortelle folket på byggda hva han har gjort! Sosial straff er den værste!

Skrevet

Dette er et trollinnlegg. Ingen driver ellers å slenger ut en slik historie for å ikke følge opp etterpå. Tror nok at HI har trollet og ikke gidder å skrive mer fordi hun synes det er blitt kjedelig.

Skrevet

Dette er et trollinnlegg. Ingen driver ellers å slenger ut en slik historie for å ikke følge opp etterpå. Tror nok at HI har trollet og ikke gidder å skrive mer fordi hun synes det er blitt kjedelig.

Jeg vil tro HI har andre ting å tenke på nå enn å oppdatere i denne tråden.

• 2 uker senere...
Skrevet

hva skal du gjør? pratet noe med han?

Skrevet

Hei HI!

Dette klarer du! Det lille barnet i magen vil gi deg masse lykke og kjærlighet fremover i livet, og det vil du trenge <3

Håper virkelig at det ordner seg for deg og barna på ett eller annet vis!

Skrevet

den oppdateringen om graviditeten "#72" var nå ikke fra HI i allefall :/

for HI har skrevet alle de tidligere innleggene sine med store bokstaver på rett plass..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...