Love my kidz Skrevet 18. mars 2012 #26 Skrevet 18. mars 2012 Enten er du et troll eller veldig dum hvis du fortsatt har planer om enda et barn og bryllup med denne "mannen". Hvis dette er sant så selvfølgelig kaster du denne "mannen". Er noe som heter selvrespekt og barna dine er slett ikke tjent med at dere holder sammen for deres skyld, de vil snart se at pappa bryter ned mamma osv... Altså, disse planene hadde de FøR dette skjedde da. Selvfølgelig skjønner hun at dette nå ikke blir noe av. Stakkars jente Lykke til HI, føler med deg!
I scream for icecream! Skrevet 18. mars 2012 #27 Skrevet 18. mars 2012 Det er ikke historien som gjorde at jeg tvilte, det var mer ordlaget.. "Tidenes helg liksom" er liksom ikke noe jeg ville skrevet dersom det var min mann på det soverommet. Da hadde det vært mye *piiiip*, dødningshoder og ukvemsord for å si det sånn..
Niccoline *savner_kulemage* Skrevet 18. mars 2012 #28 Skrevet 18. mars 2012 Alle reagerer ikke likt da... Aner ikke hvordan jeg hadde reagert hvis jeg hadde opplevd det samme som hi. Til hi; jeg tror deg, du er for god for den mannen, du greier deg fint uten han. Klem.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2012 #29 Skrevet 18. mars 2012 Skal legge meg neppå å sove litt nå snart. Har fått hentet litt klær, toalettsaker osv så vi har en stund. Ungene er til mine foreldre, henter de i kveld. Svigers skjønte ingenting å jeg sa bare at de fikk snakke med sønnen. Var helt på gråten da jeg hentet ungene Fortalte bare at vi blir på hytta en stund framover. De virket helt sjokkert. Pappa snakket litt med de etterpå men vet ikke helt hva han har sakt da vi ikke snakket om det i bilen mens ungene var der. Forklarte de at vi skulle kose oss på hytta en stund å så får jeg ta det der ifra senere. Møtte heldigvis ikke gubben da vi var hjemme heller, takk gud for det liksom. Tror jeg hadde klabbet til han skikkelig om han var der. Aner ikke hvor han er heller å gir rett å slett blanke F i det. Klarte ikke å gå inn på soverommet å hente klær,så tok med klær som kan vaskes å det som hang på tørkestativet. Har snakket med en kompis da, som var der i går å de hadde ikke sett noe uvanelig..eller gubben hadde snakket mye med hun ene der og etter en god stund så var han bort, å også hun andre. den andre damen der vet han ikke hvem var engang men hun ene er hvertfall kollega av gubben. Har så vidt sett hun en gang selv. Kompisn var hvertfall lyn forbannet på gubben, han viste heller ikke hvor han var blitt av men skulle undersøke det. Til dere som tror jeg er ett troll, jeg orker ikke å forholde meg til de kommentarene. Takk til dere som tror hvertfall. å på onsdag så skal tanta egentlig komme, å det bør hun!
Niccoline *savner_kulemage* Skrevet 18. mars 2012 #30 Skrevet 18. mars 2012 Du kan prøve å ta en test idag eller i morgen, det vil jo vises på de mest sensitive testene nå uansett. Hvis du er redd for det. Du har jo nok å tenke å. Klem..
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2012 #31 Skrevet 18. mars 2012 Å fy faen...først nÅr jeg leste innlegget ditt tenkte jeg at dette kan da ikke være sant. Men nÅr jeg leser nedover sÅ tviler jeg pÅ at det ikke er sant, hvorfor skulle du fortsette Å skrive sÅ detaljert bare for Å tulle?' Kjenner det knytter seg i magen min her altsÅ, sÅ vondt fÅr jeg av deg. Tenk Å finne mannen man elsker i seng med 2 damer da, i eget hus med felles venner??? Dette er jo sykt rett og slett!! Fy faen for en drittsekk, hadde jeg vært tilstede pÅ den festen sÅ hadde jeg drylt han rett og slett!!! Du fortjener sÅ mye bedre, og det gjør søren meg barna dine ogsÅ!! Hvilken far velger bort en helg med barna sine for Å hore seg med 2 andre damer?????!! Vil bare gi deg masse klemmer, for det trenger du nÅ fremover. Og pÅ en mÅte, vær glad du fant det ut nÅ, og ikke etter dere var gift!!!
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2012 #32 Skrevet 18. mars 2012 Å fy faen...først nÅr jeg leste innlegget ditt tenkte jeg at dette kan da ikke være sant. Men nÅr jeg leser nedover sÅ tviler jeg pÅ at det ikke er sant, hvorfor skulle du fortsette Å skrive sÅ detaljert bare for Å tulle?' Kjenner det knytter seg i magen min her altsÅ, sÅ vondt fÅr jeg av deg. Tenk Å finne mannen man elsker i seng med 2 damer da, i eget hus med felles venner??? Dette er jo sykt rett og slett!! Fy faen for en drittsekk, hadde jeg vært tilstede pÅ den festen sÅ hadde jeg drylt han rett og slett!!! Du fortjener sÅ mye bedre, og det gjør søren meg barna dine ogsÅ!! Hvilken far velger bort en helg med barna sine for Å hore seg med 2 andre damer?????!! Vil bare gi deg masse klemmer, for det trenger du nÅ fremover. Og pÅ en mÅte, vær glad du fant det ut nÅ, og ikke etter dere var gift!!! Dette innlegget er skrevet av hi. Akkurat samme stor Å i stede for liten å.
Ugress Skrevet 18. mars 2012 #33 Skrevet 18. mars 2012 (endret) Å fy faen...først nÅr jeg leste innlegget ditt tenkte jeg at dette kan da ikke være sant. Men nÅr jeg leser nedover sÅ tviler jeg pÅ at det ikke er sant, hvorfor skulle du fortsette Å skrive sÅ detaljert bare for Å tulle?' Kjenner det knytter seg i magen min her altsÅ, sÅ vondt fÅr jeg av deg. Tenk Å finne mannen man elsker i seng med 2 damer da, i eget hus med felles venner??? Dette er jo sykt rett og slett!! Fy faen for en drittsekk, hadde jeg vært tilstede pÅ den festen sÅ hadde jeg drylt han rett og slett!!! Du fortjener sÅ mye bedre, og det gjør søren meg barna dine ogsÅ!! Hvilken far velger bort en helg med barna sine for Å hore seg med 2 andre damer?????!! Vil bare gi deg masse klemmer, for det trenger du nÅ fremover. Og pÅ en mÅte, vær glad du fant det ut nÅ, og ikke etter dere var gift!!! Dette innlegget er skrevet av hi. Akkurat samme stor Å i stede for liten Å. Ikke skarpeste kniven i skuffen du forstÅr jeg Er flere som fÅr stor Å nÅr de skriver liten. Ja som du ser.... Jeg fÅr og det.. Endret 18. mars 2012 av Ugress
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2012 #34 Skrevet 18. mars 2012 Å fy faen...først nÅr jeg leste innlegget ditt tenkte jeg at dette kan da ikke være sant. Men nÅr jeg leser nedover sÅ tviler jeg pÅ at det ikke er sant, hvorfor skulle du fortsette Å skrive sÅ detaljert bare for Å tulle?' Kjenner det knytter seg i magen min her altsÅ, sÅ vondt fÅr jeg av deg. Tenk Å finne mannen man elsker i seng med 2 damer da, i eget hus med felles venner??? Dette er jo sykt rett og slett!! Fy faen for en drittsekk, hadde jeg vært tilstede pÅ den festen sÅ hadde jeg drylt han rett og slett!!! Du fortjener sÅ mye bedre, og det gjør søren meg barna dine ogsÅ!! Hvilken far velger bort en helg med barna sine for Å hore seg med 2 andre damer?????!! Vil bare gi deg masse klemmer, for det trenger du nÅ fremover. Og pÅ en mÅte, vær glad du fant det ut nÅ, og ikke etter dere var gift!!! Dette innlegget er skrevet av hi. Akkurat samme stor Å i stede for liten Å. Å bokstaven blir bare sÅnn noen ganger. har skjedd nÅr jeg har skrevet innlegg og svar ogsÅ. har ikke noe med hi Å gjøre.
Gjest Heartbroken Skrevet 18. mars 2012 #35 Skrevet 18. mars 2012 Å fy faen...først nÅr jeg leste innlegget ditt tenkte jeg at dette kan da ikke være sant. Men nÅr jeg leser nedover sÅ tviler jeg pÅ at det ikke er sant, hvorfor skulle du fortsette Å skrive sÅ detaljert bare for Å tulle?' Kjenner det knytter seg i magen min her altsÅ, sÅ vondt fÅr jeg av deg. Tenk Å finne mannen man elsker i seng med 2 damer da, i eget hus med felles venner??? Dette er jo sykt rett og slett!! Fy faen for en drittsekk, hadde jeg vært tilstede pÅ den festen sÅ hadde jeg drylt han rett og slett!!! Du fortjener sÅ mye bedre, og det gjør søren meg barna dine ogsÅ!! Hvilken far velger bort en helg med barna sine for Å hore seg med 2 andre damer?????!! Vil bare gi deg masse klemmer, for det trenger du nÅ fremover. Og pÅ en mÅte, vær glad du fant det ut nÅ, og ikke etter dere var gift!!! Dette innlegget er skrevet av hi. Akkurat samme stor Å i stede for liten å. Det er så morsomt hver gang noen tror de avslører enten hi eller andre anonyme med å "oppdage" sånne ting Hvis du leser og skriver litt her inne oppdager du fort at alle får stor æøå avogtil;) Så du har dessverre ikke avdekket noe som helst:)
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2012 #36 Skrevet 18. mars 2012 Dette er bare fjas fra ende til annen. Jeg er ikke spesielt glad i menn som gruppe. Synes de er en runkende apegjeng full av ego. Men så tett som du beskriver samboeren din er det heldigvis ikke mange av. Så du mener hele guttegjengen har så lav moral at de som gruppe skal skjule at en familiefar har trekant i samme hus og det i seng han holder på å prøve på baby nummer tre? Pøh!
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2012 #37 Skrevet 18. mars 2012 Ska ta en test til uka. Vil få akkurat den biten ut av hodet men er livredd for å faktisk være gravid. Har så absolut ikke lyst til å havne i den situasjonen der nå. Hvem sier at hele gjengen skjuler at han har forhold eller er utro? Han kompisen vår der sa jo det jeg skrev å utifra det så vet ikke jeg om han skjuler noe eller ikke, å ta stilling til det akkurat nå orker jeg ikke. Er ikke det som jeg tenker mest på for å si det sånn!! Har to barn jeg tenker på her jeg og ett forhold som går dørken nå så hvem som viste hva her gidder jeg ikke å ta stilling til. Har hvertfall tenkt å ta meg noen sykedager til uka å benytte sjangsen til å pakke ned tingene våre mens han er på jobb! Har ikke hørt noe mer fra han, å så vidt så har ingen hørt fra han heller. "svigers har ikke hør noe de heller. De er bekymret å har snakket litt med de å fortalt hva som har skjedd. De kommer over hit imorgen. HI.
silje1989 Skrevet 18. mars 2012 #38 Skrevet 18. mars 2012 fy faen jeg blir helt satt ut av dere som skriver TROLL og det pisset der. kan dere ikke heller la være å kommentere. hva får dere til å tro at dette var et troll-innlegg?? og HI, jeg tror på deg... du fortjener virkelig bedre!!
I scream for icecream! Skrevet 18. mars 2012 #39 Skrevet 18. mars 2012 fy faen jeg blir helt satt ut av dere som skriver TROLL og det pisset der. kan dere ikke heller la være å kommentere. hva får dere til å tro at dette var et troll-innlegg?? og HI, jeg tror på deg... du fortjener virkelig bedre!! Vel, for en stund siden var det en dame som skrev om mannen sin som plutselig forsvant. Hun fikk ikke tak i ham på flere dager, tror det gikk over en uke. Folk ble kjempebekymret og tråden fikk MANGE svar. Folk gikk rundt i dagesvis og tenkte på denne stakkars dama. Viste seg at det bare var oppspinn fra ende til annen. Det er ikke første gangen, det er slik ofte her inne. Kanskje ikke så rart at man tar ting med en klype salt? Denne historien her er jo ganske ekstrem. Kjære HI, jeg er en av de som ikke er helt sikker på om det er sant eller ikke, men hvis det er det føler jeg virkelig med deg. Håper du finner ut av det, og at du ikke finner på å gå tilbake til denne mannen.
silje1989 Skrevet 18. mars 2012 #40 Skrevet 18. mars 2012 fy faen jeg blir helt satt ut av dere som skriver TROLL og det pisset der. kan dere ikke heller la være å kommentere. hva får dere til å tro at dette var et troll-innlegg?? og HI, jeg tror på deg... du fortjener virkelig bedre!! Vel, for en stund siden var det en dame som skrev om mannen sin som plutselig forsvant. Hun fikk ikke tak i ham på flere dager, tror det gikk over en uke. Folk ble kjempebekymret og tråden fikk MANGE svar. Folk gikk rundt i dagesvis og tenkte på denne stakkars dama. Viste seg at det bare var oppspinn fra ende til annen. Det er ikke første gangen, det er slik ofte her inne. Kanskje ikke så rart at man tar ting med en klype salt? Denne historien her er jo ganske ekstrem. Kjære HI, jeg er en av de som ikke er helt sikker på om det er sant eller ikke, men hvis det er det føler jeg virkelig med deg. Håper du finner ut av det, og at du ikke finner på å gå tilbake til denne mannen. jeg skjønner det, men syns der er utrolig unødvendig med sånne ``troll```kommentarer. er vel bedre å la være å kommentere da... tenk hvis dette faktisk er sant, blir ikke så mye lettere for HI da, med sånne kommentarer.
Edelweis Skrevet 18. mars 2012 #41 Skrevet 18. mars 2012 Jeg vet ikke hva jeg skal si jeg. Herregud HI, Jeg føler virkelig med deg. håper han sitter og angrer bittert!
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2012 #42 Skrevet 18. mars 2012 Å fy faen...først nÅr jeg leste innlegget ditt tenkte jeg at dette kan da ikke være sant. Men nÅr jeg leser nedover sÅ tviler jeg pÅ at det ikke er sant, hvorfor skulle du fortsette Å skrive sÅ detaljert bare for Å tulle?' Kjenner det knytter seg i magen min her altsÅ, sÅ vondt fÅr jeg av deg. Tenk Å finne mannen man elsker i seng med 2 damer da, i eget hus med felles venner??? Dette er jo sykt rett og slett!! Fy faen for en drittsekk, hadde jeg vært tilstede pÅ den festen sÅ hadde jeg drylt han rett og slett!!! Du fortjener sÅ mye bedre, og det gjør søren meg barna dine ogsÅ!! Hvilken far velger bort en helg med barna sine for Å hore seg med 2 andre damer?????!! Vil bare gi deg masse klemmer, for det trenger du nÅ fremover. Og pÅ en mÅte, vær glad du fant det ut nÅ, og ikke etter dere var gift!!! Dette innlegget er skrevet av hi. Akkurat samme stor Å i stede for liten Å. Jeg er ikke HI! Tro hva du vil. Og jeg vet ikke hvorfor det kom slike bokstaver, sÅ det selv. Mulig jeg var litt vel ivrig pÅ tastaturet fordi jeg var provosert? FÅ det deg noe Å bedre Å gjøre hvis du ikke har noe annet Å gjøre enn Å tro at jeg er HI?? Patetisk er du.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2012 #43 Skrevet 18. mars 2012 Ja der kom de bokstavene igjen..og jeg skriver med små bokstaver..så da er det rett og slett tastaturet som det er noe galt med!!
Gjest Miryks Skrevet 18. mars 2012 #44 Skrevet 18. mars 2012 Nei, det er et eller annet med forumet. De prøver å fikse det... Ikke noen grunn til å hisse seg opp.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2012 #45 Skrevet 18. mars 2012 Huff, jeg får helt vondt jeg. Både av deg og situasjonen, men også at folk her skal dømme om dette er troll eller ikke. Som andre sier her, hvorfor ikke bare la være å svare hvis dere ikke tror på det? Er det ikke bedre enn å muligens gjøre situasjonen verre hvis det skulle være sant? Og om andre har gjort det før, javel? Hva har dette med HI å gjøre? Hvem har rett til å bedømme hva som kan skje i andres hjem uten å være til stede? Og de som troller får jo også bare mer oppmerksomhet uansett så lenge dere svarer bare for å svare at dere ikke tror på det. Til HI: Jeg håper du finner ut av dette. Må være veldig vanskelig! Men dette kommer du deg gjennom, bare bruk tiden, selv om det er lite trøst akkurat nå.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2012 #46 Skrevet 18. mars 2012 Veldig ofte hvis innlegg starter med Å sÅ blir Å-ene store har jeg lagt merke til. At guttegjengen skulle skjule en utroskap som har skjedd i fylla ser jeg ikke noe unormalt med. X-en min var utro (en gang eller to), alle kompisene hans visste det og holdt det skjult for meg. HI vÅ fÅr hÅpe at du IKKE er gravid, og at du er sterk nok til ikke Å gÅ tilbake til ham. Du vil jo aldri kunne stole pÅ ham igjen, og heller ikke kompisene/de felles vennene som var der. Ikke bare var han utro, men han løy ogsÅ. Sa han skulle ha kosekveld med ungene, du skulle fÅ kose deg i helga osv. Var det bare sÅ HAN skulle fÅ kose seg??? Helt ille at han sendt ungene vekk for Å gÅ pÅ fylla. DRITTMANN!
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2012 #47 Skrevet 18. mars 2012 Veldig ofte hvis innlegg starter med Å sÅ blir Å-ene store har jeg lagt merke til. At guttegjengen skulle skjule en utroskap som har skjedd i fylla ser jeg ikke noe unormalt med. X-en min var utro (en gang eller to), alle kompisene hans visste det og holdt det skjult for meg. HI vÅ fÅr hÅpe at du IKKE er gravid, og at du er sterk nok til ikke Å gÅ tilbake til ham. Du vil jo aldri kunne stole pÅ ham igjen, og heller ikke kompisene/de felles vennene som var der. Ikke bare var han utro, men han løy ogsÅ. Sa han skulle ha kosekveld med ungene, du skulle fÅ kose deg i helga osv. Var det bare sÅ HAN skulle fÅ kose seg??? Helt ille at han sendt ungene vekk for Å gÅ pÅ fylla. DRITTMANN! Hmmm, Å teorien min stemte ikke... Kanskje alle blir store hvis <EN er stor?
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2012 #48 Skrevet 18. mars 2012 Hi her. Har snakket med han i kveld og for å gjøre en lang samtale kort her så har han følelser for hun ene der. Trenger vel ikke si hvor mye jeg hater han. Jeg tok kontakt med han, etter å ha lest inne på fb kontoen hans i dag. Hele greia var nok temmelig godt planlagt å de hadde skrevet sammen om alt mulig. Klarte ikke å lese alt for det svei skikkelig i hjertet å se hva min forlovede har drevet på med. Forstår ikke at det er mulig, virkelig. Han er en godt likt mann blandt de jeg vet om, god utdannelse, og høyt stilt her vi bor. At en sånn oppegående mann kan svikte meg og sine barn på det groveste er helt uttenkelig for meg Han hadde ikke stort å si annet enn at han beklaget og at det har ligget følelser i luften mellom de to og at ting bare skjedde. Alt endte opp i krangel å samtalen endte virkelig ikke bra.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2012 #50 Skrevet 19. mars 2012 Hi her. Har snakket med han i kveld og for å gjøre en lang samtale kort her så har han følelser for hun ene der. Trenger vel ikke si hvor mye jeg hater han. Jeg tok kontakt med han, etter å ha lest inne på fb kontoen hans i dag. Hele greia var nok temmelig godt planlagt å de hadde skrevet sammen om alt mulig. Klarte ikke å lese alt for det svei skikkelig i hjertet å se hva min forlovede har drevet på med. Forstår ikke at det er mulig, virkelig. Han er en godt likt mann blandt de jeg vet om, god utdannelse, og høyt stilt her vi bor. At en sånn oppegående mann kan svikte meg og sine barn på det groveste er helt uttenkelig for meg Han hadde ikke stort å si annet enn at han beklaget og at det har ligget følelser i luften mellom de to og at ting bare skjedde. Alt endte opp i krangel å samtalen endte virkelig ikke bra. Da slutter du å prate med ham om annet enn fordeling av eiendelene etter samlivsbruddet og barna. Det er ALDRI slik at "ting bare skjer". Hva er han, viljeløs marionett, som kan styres slik at ting "bare skjer"? Hvis han har følelser for henne, så får han da gå til henne da. Hva sier man i slik situasjon: "Ekte kvinner gråter ikke når eksen finner ny dame, de er blitt oppdratt fra barnbens av at man skal gi sine brukte leker til de mindre heldige". Så se det på den måten - at denne kjerringa som bidro til at familien deres ble oppløst, og det utro svinet fortjener hverandre siden de er laget av samme materiale tydeligvis. Hadde jeg vært deg, så hadde jeg sagt at han får gjøre som han vil, men at du kun kommer til å samarbeide om barna, punktum. Ikke lag noen scener, kjeft eller noe sånt, han er ikke verdt det. Men hvis noen spør hvorfor det ble brudd, så kan du jo fortelle til folk at det var fordi han sendte ungene bort til barnevakt for å kunne drikke seg full og pule på ei han var forelsket i på si. Mannfolk som blir forlatt etter noe sånt, bruker å fremstille ekskona som heks og hore til omgangskretsen sin, så det er like greit å fortelle folk ting slik de er. Lykke til videre og aldri se deg tilbake!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå