Gå til innhold

Shit ;(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tidenes helg liksom!

Skulle få meg frihelg fra mann og barn denne helgen så mannen spanderte hotellrom for meg og veninna mi å spa å heile pakka liksom. Skulle være fra fredag til søndag. Så ble veninna mi syk i kveld så vi bestemte oss for å slutte av denne helga å dra hjem.

Det som møtte meg i døra hjemme var ikke så flott :( Mannen hadde sendt bort ungene til svigers for å ha guttekveld å når jeg kom hjem så var det fult leven å masse folk, rot å mannen min var ikke å finne. Tenkte at han kanskje hadde blitt dårlig så jeg gikk opp på s.rommet vårt å der finner jeg han i sengen med TO (ja!!! TO!!!) damer hvor han ligger å har seg med de :( Jævla dust altså :( Dro hjem til veninna mi å ligger der nå, gråter å er fortvilt. Dritt mann :(

Måtte bare blåse ut litt her :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

T R O L L :D

Slår aldri feil med at slike innlegg ramler inn i helgen

Skrevet

Tusen tusen takk for den :( Kan heller skrive på mandag da så er det kanskje ikke så mye troll?

Skrevet

Ikke akseptabelt!!! Kroken på døra og fortell sannheten til folk, han fortjener ikke bedre.

Skrevet

Aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre lenger. Jeg TROR han har vært utro tiligere også pga mystiske omstendigheter rundt mobilen hans osv. Tar den med på do, skuler den når han sender sms osv. Men det kan bare være i mitt hode altså men syns han virker veldig påpasselig med at den ikke skal ligge slik at jeg kan se noe. Vi har vært sammen i 4 år og har to barn sammen å prøver på nr 3. Planer om å gifte oss neste sommer også :( Elsker han så veldig mye men dette er et mareritt. Han driver å ringer å ringer å sender masse sms men jeg orker ikke å snakke med han nå.

Skrevet

Gjør deg kostbar noen dager og ikke tilgjengelig.

Skrevet

Enten er du et troll eller veldig dum hvis du fortsatt har planer om enda et barn og bryllup med denne "mannen". Hvis dette er sant så selvfølgelig kaster du denne "mannen". Er noe som heter selvrespekt og barna dine er slett ikke tjent med at dere holder sammen for deres skyld, de vil snart se at pappa bryter ned mamma osv...

Skrevet

Dette må være tull.

Skrevet

Fortsatt ikke tull nei. Å ei heller noe troll!! Skal til svigers Å hente ungene om ett par timer Å sÅ drar vi hjem til mine foreldre. Har snakket med pappa i dag og han drar for Å hente det vi trenger for noen dager. Orker ikke Å se trynet pÅ han pÅ en god stund for Å si det sÅnn :( Aner ikke hvor mange sms jeg har fÅtt i natt men det er mange, har ikke orket Å lest de engang. Tror dette er noe av det værste jeg har vært igjennom. HÅper bare det ikke er noe spire i meg nÅ, det takler jeg virkelig ikke :(

Mamma og pappa har ei hytte i nærheten av der vi bor (jobb,barnehage osv) sÅ vi fÅr bo der til jeg finner ut av ting (mÅ bare ordne litt der først ogsÅ). Tviler sterkt pÅ at jeg gÅr tilbake til han dusten der for Å si det sÅnn. Men hva faen fÅr voksne folk til Å gjøre slikt da! Huset fult av fellese venner av var det ogsÅ :( Fatter det vikelig ikke.

HI

Skrevet

Dette høres helt bissart ut. Hvor gamle er dere? Det høres nesten ut som en film det der, det er for vilt.

Hvis dette ikke er tull, så hadde jeg ikke orket å se mannen noen gang igjen. å gå tilbake til ham hadde selvsagt ALDRI vært et tema engang.

Håper nesten at det er tøys.

Skrevet

jeg kjenner det krøller seg innvendig når jeg hører slike historier!!! Får lyst til å binde fast mannen, torturere han til jeg hadde fått de svarene jeg ville ha og så revet han i fillebiter og kastet han til ulvene.

Men først ville jeg fisket mobilen frem og filmet dem. Filmen ville jeg ha sendt til moren hans. Jeg får, som du skjønner, en enorm trang til ydmyke dusten så kraftig at han har vondt for å se noen i øynene etterpå.

(det er slik jeg tenker innvendig. Utenpå er jeg litt mer samlet. Bare sånn at dere ikke skal tro jeg er helt uberegnelig. hehe)

Jeg kan ikke fatte og begripe at noen gjør slike ting men mennesker de påstår å elske så høyt. Det kan virkelig ikke være mye kjærlighet innblandet i slike ting. Annet enn kjærligheten til sitt seg selv og sine dyriske drifter selvsagt.

Den mannen ville ikke fått komme borti meg med den skitne drittpi******en sin igjen, det er helt sikkert!!!!

Kom deg unna, få roet nerva, belag deg på å leve uten denne mannen resten av livet. Så Kan dere begynne å jobbe med samarbeidet av barna. Det er viktig at disse blir skjermet fra sin fars synder og at dere klarer å opprettholde foreldreskapet på en god måte.

(jeg har fremdeles lyst til å rive han i stykker for deg)

Skrevet

Vi er i 30 årene. Hadde ikke trodd slikt selv, aldri aldri kunne forestilt meg dette. Hørte ikke en kjeft sa noe om at han skulle plassere bort ungene i helgen for å ha fest eller noe. Snakket med han på dagen i går å da hadde de vært ut i skogen å kosa seg masse. Snakket om å leie film å ha skikkelig kosekveld. Tydeligvis liksom. Han har en vill fortid men har vært etter mitt skjønn veldig rolig å skikkelig flott mann, flott pappa også. Vi har jo vært prøvere i snart 6 mnd nå å venter mensen til uka. Det jeg tenker mest på nå er om at jeg er gravid eller ikke, for da vet jeg virkelig ikke hvor jeg skal gjøre av meg :(

Skrevet

Han er i værtfall ikke noe å samle på!! Vær glad for at du avslørte det nå og ikke når dere er nygifte og venter flere barn.. Er helt utrolig hva folk får seg til å gjøre!! Blir helt sjokkert jeg..

Skrevet

Dette er klin likt en historie som ble lagt ut her inne for noen år siden. Altfor likt til at jeg greier å tro på det.

Skrevet

Jeg tror heller ikke noe på den her. Beklager.

Skrevet

Kanskje det er flere dustemenn der ute da? Jeg er hvertfall ikke noe troll. Å det er ganske sikkert at det finnes flere utro menn der ut, eller hva? At det er skrevet her en lik historie for flere År siden kan ikke jeg gjøre noe med.

Uansett. Pappa ringte nÅ nettopp Å han kommer Å henter meg sÅ jeg blir med Å henter det vi trenger. Gubben var hvertfall ikke hjemme. Døra var ikke lÅst Å hele huset sÅ ut som ett bomba dass.

HI

Skrevet

Dette blir for sinnsykt til at det går an å tro på. Kan ikke forestile meg at en to- snart trebarnsfar i 30 årene sender vekk ungene for å ha en orgie mens den gravide kona er på hotell. d skjer kun på film, og i dib troll sine hoder ;)

Skrevet

Jeg kjøper heller ikke denne,

Spøsmål 1.. Vennina di ble syk så dere reiste hjem?

Hadde jeg eller vennina mi blitt syk på hotell hadde vi vært der. så sant hun ikke måtte til lege. Du kunne jo fortsatt spa og kost deg.

spørsmål 2 . Var det ikke gutte kveld han skulle ha, hva gjorde det jenter der da?

spørsmål 3 Hvorfor føler du at du må overbevise oss?

spørsmål 4 Om han hadde en eller to elskerinner er det da bedre og møte de i et hun uten en hel haug med folk.

sammtidig høres det egentlig ut som en genial plan.. kanskje jeg skal sende gubben på guttetur et sted og jente fest !( og inviterer noen spreke gutter)

Skrevet

Jeg føler med HI her! Er ikke første gang folk blir uthengt for å være troll å at man faktisk ikke er det! Har opplevd det selv også :(

Håper du har vett til å ikke gå tilbake til han HI.

Skrevet

Hvorfor er det så utenkelig at folk gjør sånt? Ja, forkastelig er det helt klart, men det skjer faktisk!

Jeg ble bedratt når jeg var gravid. Mannen var på jobb, og skulle videre på trening. Han dro ikke på trening, for å si det sånn... Hjemme satt jeg og ventet, gravid og fæl.

Eller når mannen min dro i butikken, men egentlig dro til naboen for å prøve seg på henne. Jeg skrev om det her, og alle var heeeelt sikker på at det bare var tull. Vi var nemlig nesten like gamle som noen personer i et annet innlegg som var postet 10 minutter før. Alle mente jeg bare jugde, og at det var tull fra ende til annen...

Jeg skal bare si en ting, den følelsen man får når folk ikke tror deg i en så vanskelig situasjon, den er nesten like ille som det sviket man nettopp har opplevd.

Kjære HI, du gjør rett i å ta med deg ungene å dra. La han lide, ikke gidd å ta kontakt med han. Han fortjener deg ikke!!!!

God klem fra meg til deg!!

Gjest Miryks
Skrevet

..mannen din har vært utro, og overskriften er "shit ;("? Jeg trodde dette var et innlegg om at "Shit, jeg glemte en blå sokk i vaskemaskina og slengte på en vask med hvite klær"...

Signerer #19, dette hørtes bare suspekt ut...

Skrevet

Til # 19

Ja hun ble syk å ville hjem, er det unormalt liksom?

Spm 2. For å si det sånn, det har jeg VIRKELIG ikke kommet på å spurt om enda, jeg tror jeg har andre ting å tenke på :( Du kan jo få nr å ringe å spørre han viss du er så forbanna gira på vite det, for jeg veit ikke.

Føler ikke for å overbevise noen, er lei meg å så blir jeg uthengt for å være troll. Mulig jeg er ett jævla troll, noe må det nå være ettersom jeg tydeligvis ikke er bra nok for mannen.

Men skal for all del ikke plage der mere med mine tanker og følelser her.

Skrevet

Unnskyld HI det er ikke for å være slem, jeg føler med deg om dette er sant.

Du er kanskje som meg ikke så flink til å ordlegge deg skriftlig.

men reis hjem og sorter tankene dine.

Snakk med mannen din og be han legge alle kort på boret. om han i det hele tatt skal ha et håp om å beholde deg.

Du sier at dere har vært sammen i 4 år og allerede har to barn kan det være et desperat rop om at han er sliten. unnskylder ikke at han er utro.

Skrevet

Jeg tror deg. Jeg har også hatt opplevelser som kunne vært film, og vet om flere. (ikke utroskap da)

Det må ha vært litt av en sjokk opplevelse. skjønner hvis du ikke vil ha ham mer. Det er tungt og vondt å få familien sin ødelag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...