Gå til innhold

Noen som har vært borte i denne vogna???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes den så rar ut, bagen er jo lenger enn hjulene på vogna.... Men hvorfor kjøpe et helt ukjent merke som ingen har noen erfaring med, når det finnes tilsvarende vogner her i Norge som MANGE er fosnøyde med?

Helt enig... mye bedre å kjøpe en pent brukt vogn av kjent merke og kvalitet enn en ukjent, utenlandsk merke. Stoler absolutt ikke på kvalitetssikring osv av vogner/bilseter fra østblokkland og Kina, av diverse årsaker jeg ikke kan gå inn på (jobb).. Et babysete til bilen av ukjent merke hadde jeg ALDRI satt ungen min i, og vogner er ofte ikke bygget for kaldt og vått klima. Videresalgsveridien er også lik null på ukjente vogner, derfor vil det nesten alltid lønne seg å kjøpe et kjent , velutprøvet merke.

Den er godkjent etter Eu standard da... Er den da noe dårligere for at d ikke er et kjent/populært merke??

Jeg tenker alltid at det må være en grunn til at merket ikke er kjent/populært. Hadde det vært supert hadde den gjennomsnittlige vogn-interesserte kjent til merket.

Annonse

Den er godkjent etter Eu standard da... Er den da noe dårligere for at d ikke er et kjent/populært merke??

Det vet man jo ikke! Men skal man først bruke masse penger på en vogn er det ihvertfall for meg logisk å kjøpe en vogn jeg vet at er bra.

Jeg tenker alltid at det må være en grunn til at merket ikke er kjent/populært. Hadde det vært supert hadde den gjennomsnittlige vogn-interesserte kjent til merket.

Det at den er "godkjent" etter EU-standard bør ikke bety at vogna har god kvalitet... Ikke på noe vis, da bør du virkelig sjekke hva som kontrolleres når CE-merkingen gis. IKKE NOE ! Det er en sjekkliste som produsenter selv bekrefter at de har sjekket osv.. Samme med leker som er CE-merket, hvis du ser litt godt etter er selv de søple-bamsene man vinner på tivoli CE-merket.. legg to og to sammen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...