Gå til innhold

Andre fra Stavanger her som er 35+?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oi, oi, oi!! Ja, ok.....nesten Vaulen her også:)) Flyttet fra Vaulen i januar i år etter å ha bodd der i 7år. Bodde i nærheten av Jette salongen. Flyttet 350m i luftlinje mot Hillevåg, så nå bor vi i det boligområdet som ligger på oppsiden av Hetlandshallen m.m. Hehe, vi er nesten litt skremmende nærme vi da?? Spennende:)) Vi sokner til Vaulen skole selv om vi bor på andre sida;) Men ellers så er vi litt usiker på hva det heter her i området...Hetland? Auglend? Kristianlyst? Jaja, de lærde strides ;)

Annonse

Hi hi :-) ja, da havner vel vi i samme barselgruppe :-) selv bor vi på øvre Vaulen, nær barneskolen :-) spennende at dere bor så nær ;-) og så gøy at du også har to små fra før :-) tre tette - kan bli noe travelt framover ;-) men vi gleder oss sånn :-) rett ovenfor Hetlandshallen må vel bli Kristiandlyst??? Uansett - veldig fint område :-)

Ja, da sier vi Kristianlyst:)) Vi bodde som sagt på Øvre Vaulen fØr vi også og har nok gåt forbi huset deres en million ganger;) Gikk på "turn" med storebror på Vaulen Skole fØr, men så ville han ikke mer.. Om alt går bra, så ska mini minsten komme 22.november. Når har du termin? Ja, du skal se at vi kommer i samme barselgruppe. Moro:) Hvor gammel er du? Er du hjemme med barna eller er de i bhg?

Jeg er nettopp blitt 39, så rekker akkurat å få alle mine små i løpet av 30 årene - hi hi :-) Terminen er vel ca 23. Nov, men må ha KS, så da blir det vel baby ca en uke før!! :-) ellers jobber jeg hver dag, men har noen litt korte dager hver uke:-) Du da? Jobber du el er du hjemme? Vi og har gått i turnen med vår eldste jente på 4, men er ikke så ofte lengre. Kanskje vi har sett hverandre der :-) :-)

Lillebror ble 1 år i januar, så jeg valgte å bli hjemme til over påske, så nå smeller det til med jobb igjen snart :) Men, om dette går bra, så ser det jo heller ut til at det bli kortvarig *glede* Lillebror begynte i samme bhg som storebror i januar, så jeg har vært hjemme i nye huset og koordinert litt av ulike slag. Mye som har blitt gjort og mye som skal gjøres... Ja, da har vi nok sett hverandre på turn, i hvertfall vært der samtidig:) Og jeg ble 36 for noen dager siden, så her kan det se ut til at vi har en del til felles:) Verden er liten noen ganger... Ja, da blir du 3barnsmamma i trettiåra!! Stas! :) :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...