Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er det vanlig å gå over til større dyne? Vesla på 20 måneder har fortsatt liten dyne, den er vel 80*100 den er, tror jeg. Den er jo ganske liten nå, og hun har den nesten aldri over seg heller. Begynte å lure på om kanskje vi skulle prøve med en større dyne. Men hun har fortsatt sprinkelseng - blir det kanskje for mye oppi der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hiv oppi dyna som er 100 x 140 :) Den har vi på jenta vår til 19 mnd nå.. Fungerer ypperlig :D

Skrevet

Bytt dyne, det gjør ikke noe at hun har sprinkelseng. Min fikk juniordyne når han var 12mnd. Han elsker å kose med dyna, og jeg liker å brette han inn i den. Føler liksom at han ligger såå godt i den, og koser seg. :)

Skrevet

Jenta mi er 8 mnd., og hun har juniordyne allerede:) Har hatt den fra vi begynte å bruke sprinkelsenga ved 4. mnd alder. Synes det er bedre enn den lille, for den er så tung at hun ikke greier å dra den over hodet:) I tillegg er det lettere å feste den i fotenden ved å brette den litt under madrassen. Fungerer aldeles utmerket:))

Skrevet

Takk for svar! Da blir det å bytte til ny dyne. Kanskje hun begynner å ha den over seg også:)

Skrevet

Vi bytta til juniordyne ced 12 mnd alder :) Han ligger i sprinkelseng, og vi pakker han godt inn i dynen og han koser seg glugg i hjel oppi der ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...