Benkit Skrevet 17. mars 2012 #1 Skrevet 17. mars 2012 Er nå 31+2 og siste 2 ukene har gutten i magen tatt helt av!! Tror aldri han sover jeg altså! Hver gang eg setter/legger meg ned er han i gang... Sparker av all kraft og bragder nedi der med endene, vrir og vender på seg osv... Er utrolig koselig!! Men jenta mi var ikke sånn i det hele tatt!! Kjente mye liv men ikke på denne måten! Han er heldigvis rolig om natten da.... Datteren vår var rolig i magen og var rolig på utsiden også.. Er det noen sammenheng her? I så fall må vi forberede oss på et aktivt liv fremover:)))
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #2 Skrevet 17. mars 2012 Min første våknet hver morgen rundt 0830 i magen, det forsatte han med da han ble født. Tror det er en sammenheng der ja. Litt anderledes med tvillingene, jenta tuppet til broren sin så han fikk jo ikke annet valg enn å våkne:)
Benkit Skrevet 17. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 17. mars 2012 Rolige netter taes iallefall imot med åpne armer:))
Gjøkeredet③ Skrevet 17. mars 2012 #4 Skrevet 17. mars 2012 Jeg har hatt to turboer i magen, og de er murmeldyr på utsiden. Legger seg og sover som en drøm hele natta, og det har begge gjort siden de var 4 mnd. Den i magen nå minner veldig mye om de to andre, så fingers crossed..
Benkit Skrevet 17. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 17. mars 2012 Det høres jo unektelig veldig bra ut:)
Fru Tuttemor Skrevet 18. mars 2012 #6 Skrevet 18. mars 2012 Min kar var superturbohyper i magen og er veldig aktiv gutt på utsia også:-)kjempeaktiv å har rørt skikkeli på seg siden fødselen:-)begynte å gå 10,5 mnd gammel men sover hele natten for og samle opp mer til en aktiv dag:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå