Lykkelig_4♥♥♥♥ Skrevet 17. mars 2012 #2 Skrevet 17. mars 2012 JA! Spesielt om du har vært gravid før. Jeg hadde veldig ømme bryster første graviditet, men ikke de to siste! ; )
tvillinggutar + snuppelure Skrevet 17. mars 2012 #3 Skrevet 17. mars 2012 Absolutt! Eg er no i mitt 3. ivf svangerskap og har ikkje ømme puppar i det heile! Lukke til!
lioness* Skrevet 17. mars 2012 #4 Skrevet 17. mars 2012 Jepp. Har vært gravid en del ganger, og ikke hatt spesielt ømme pupper, selv ikke i det svangerskapet som gikk hele veien ut.
Nostalgia Skrevet 17. mars 2012 #5 Skrevet 17. mars 2012 Ingen ømme pupper her i gården heller. Og ikke hadde jeg det med mine 2 andre svangerskap heller...
mamma.no Skrevet 17. mars 2012 Forfatter #6 Skrevet 17. mars 2012 TUSEN TAKK FOR SVAR, SKJØNNE JENTER:) Har vært gravid to ganger fØr med veeeldig Ømme pupper... men nå? Ingenting. Helt stille. Har ikke testet enda heller og er på rugedag 18, men jeg kan vel ikke kalle det for rugedag lengre? Jeg kjenner litt "tak" nede i livmoren, utrolig med hjertebank/urytmiske hjerteslag og ingen tegn til mens i det hele tatt. Spennende...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå