Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har vasket, ryddet og handlet.. styra og ordna fælt i dag med andre ord.

Midt under handlinga fikk jeg sikklig "menssmerter" sånn type at man kjenner det godt til og med i korsryggen.

Før i dag så kjente jeg at det var ømt og hardt ca ved eggstokken,

Jeg ble jo så redd for at noe feil var på vei til og skje, så jeg kjøpte en bolle til meg og datteren min, og satt helt rolig. Da gikk det over litt. Og da jeg kom hjem for å sjekke papiret var det ikke noe der.

Er dette normalt da?

Kan ikke huske dette fra sist...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143919487-menssmerter-isj/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trodde det var ganske normalt å ha endel "mensmurringer" jeg.. Jeg husker ikke hvor mye jeg hadde forrige gang, men denne gang har jeg mye! Er ikke mer enn 5 uker på vei heller.. Er på do og ser etter tanta flere ganger om dagen, for det murrer greit. Får vel roe ned litt da. Selv om jeg anser meg selv som svært rolig for tiden.. æsj, så skal man bekymre seg for det oxo.. :-/

Jeg trodde det var ganske normalt å ha endel "mensmurringer" jeg.. Jeg husker ikke hvor mye jeg hadde forrige gang, men denne gang har jeg mye! Er ikke mer enn 5 uker på vei heller.. Er på do og ser etter tanta flere ganger om dagen, for det murrer greit. Får vel roe ned litt da. Selv om jeg anser meg selv som svært rolig for tiden.. æsj, så skal man bekymre seg for det oxo.. :-/

Jeg har det også slik, løper på do sikkert to ganger i timen for å sjekke om det er noe på pairet, det er aldri noe der men bekymringene går ikke bort..

Bare tanken på at det nesten er 7 uker til jeg er passert 12 uker gjør meg GAL! ;)

Er 5+1 i dag forresten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...