Anonymine Skrevet 17. mars 2012 #1 Del Skrevet 17. mars 2012 Nå lurer jeg virkelig på hva som foregår med kroppen min... Vet med ganske stor sikkerhet at el var 22. februar. Regnet meg da fram til at tanta skulle komme senest 18 dager etter dette. Nå er det gått en uke siden jeg senest skulle hatt tanta... Forrige søndag(11. mars) merket jeg at utfloden var bittelitt brun, minimalt. Trodde da at tanta var på vei, men det ble ikke mer brunt. Fikk en negativ test mandag morgen. Senere på mandagen kom det bittelitt mer brunt, men fortsatt veldig lite og ikke noe rødt. Slik har det fortsatt helt til nå. Tok en ny test i dag, og den viser fortsatt negativt. Tanta er vanligvis aldri så sen og har ganske nøyaktige sykluser. Pluss at tanta alltid kommer med ekstreme blødninger og smerter, så voldsomme at jeg benytter meg av cyklokapron fra første blødningsdag med frisk blødning. Hadde en SA juni i fjor da jeg var 10 uker på vei. Den gangen hadde jeg også forsinket mens og brun utflod slik som nå. Derfor jeg stusser. Trodde hele tiden da at tanta var på vei, så testet ikke før jeg var rundt 7-8 uker og fikk da positiv. Eneste forskjellen på da og nå er at jeg hadde ømme pupper sist, men tror ikke det begynte før i uke 7. Hva tror dere jenter? Jeg og sambo bruker ingen form for beskyttelse, men prøver heller ikke for fullt. Etter SAen i fjor bestemte vi oss for å la naturen gå sin gang og ikke stresse med noe som helst. Skjer det så skjer det. Har egentlig slått meg til ro med at jeg mest sannsynlig ikke er gravid nå, men lurer på hva kroppen min driver med om dagen. Stresser ikke, spiser sunt, trener ikke overdrevent, ikke brukt noen medikamenter..ingenting som skal slå ut på tanta. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143919454-1-uke-over-ikm-brun-utflod-neg-test/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå