Gå til innhold

hahahaha da er galskapen i gang.. det rykker i testefoten...

Anbefalte innlegg

Må jammen meg le.... Det er merkelig hvordan man begynner å tenke på dette testestyret.... Jeg er på rugedag 3 og sitter her og funderer på når jeg skal tørre å ta første test.....

Vet det er latterlig og teit og alt det der, men måååååååå bare...

Jeg har bestemt meg for å teste på dag 8 for å sjekke elsprøyta og dag 10 for å se om diamanten til mamma har festet seg...

Finnes det noen like gale der ute?

Fortsetter under...

Kan vel trygt skrive under på at jeg er en galing på tester!! ;)

Begynner på rugedag 7, å da er dramet i gang! hihiih :) men har bestemt meg for at neste gang skal jeg kjøpe kun 2pk clearblue, å den skal jeg kjøpe på rugedag 13!! ;)

Jeg er normalt helt testoman. Men denne gangen har jeg sørget for å ikke ha noen tester i huset og få mannen til å gå på apoteket så jeg ikke blir fristet. Bestemte meg egentlig for ikke å teste før til fredag (16. Rugedag) med mindre jeg begynner å blø føre. Så slipper jeg forhåpentlig stresset med om det er kjemisk eller ikke?? Rugedag ti i dag, har holdt meg i skinnet så langt men det er flere dager igjen. Veit ikke om regimet lykkes. Vi får se.

Annonse

Det er første gang jeg har klart å holde meg fra det. Men jeg veit jo hvor lei meg jeg blir av å teste positivt først for så å få negativt eller begynne å blø. Tanken var å skåne meg selv for det denne gangen. Så vi får se. Prøver å holde meg okkupert med oppussing og studier.

Vi startet med utredning og forsøk i Østerrike når jeg studerte der. Egentlig er jeg vestfolding, men er bosatt langs telemarkskysten med mann, villa, hund og katt. Mangler bare barneføtter som løper over gulvet ovenpå så hadde livet vært komplett.

Annonse

Kjenner meg veldig igjen i testehysteriet;) Men denne gangen har jeg ikke testet og tror jeg skal klare å vente til torsdag. Men "hysterisk" føler jeg at jeg har vært disse dagene uansett. Skjønner hvorfor ukene etter inseminering/innsett blir kalt skrulleuker.

Skrulleuker?! Det har jeg ikke hørt før :-}

Rugedag 3 her, har en foreløpig plan om å vente til dag 8, det blir jo egentlig dag 11 ettersom embryoene var 3 dager da de ble satt inn. Men har mange billigtester i hus, så det spørs hvordan det går utover i uka... ;-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...