TanteTroll Skrevet 17. mars 2012 #1 Skrevet 17. mars 2012 Hvordan går det med alle rugerne? Jeg har kommet til rugedag 7 etter innsett av 2 fryseegg, og foreløpig går det strålende Så krysser fingrene for at det fortsetter sånn, og at tanta ikke dukker opp før testdag denne gangen. Ha en fin dag!
Englebarn11og12 Skrevet 17. mars 2012 #2 Skrevet 17. mars 2012 Er på rugedag ti jeg. I dag skal jeg bare gjøre litt i huset og ellers kose meg med mannen!!
veivalg Skrevet 17. mars 2012 #3 Skrevet 17. mars 2012 Er på rugedag 5 med mine to gullegg Har tatt det veldig med ro frem til nå, men nå gleder jeg meg til å gå en herlig tur. God lørdag til alle sammen!
bamby Skrevet 17. mars 2012 #4 Skrevet 17. mars 2012 Dag 5 her og, skal få rydda en del på kjøkken og vasket en haug klær. Men akk så lat så foreløpig tv-tid og kosing med pusene mine Ringte CFC og fikk beskjed om at de har frøset 4 egg fra uttaket som klarte seg. Ha en strålende lørdag
Sibabyno Skrevet 17. mars 2012 #5 Skrevet 17. mars 2012 Bare på rugedag 2 med mine 2 egg, Skal ta det rolig hele helgen, bare litt klesvask som Skal tas unna. God rugelørdag alle sammen
BareLykke*GravidLykke* Skrevet 17. mars 2012 #6 Skrevet 17. mars 2012 Rugedag 3 jeg er så trøtt og kvalm at jeg orker ikke noe.. Ha en super lørdag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå