Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #1 Skrevet 17. mars 2012 Hva er tegn på at en person kun er ute etter sex, og hva er tegn på at personen har følelser? Bortsett fra det opplagte.. Vi har begge vært veldig klare på at det kun er seksuelt. Men han viser tegn til å kun ville ha det slik, og samtidig tegn til noe mer..vanskelig å si hvor jeg har han oppi det her. En kveld jeg var hjemme hos han kysset han meg i pannen før jeg dro. Dette er for meg noe man ikke gjør om man ikke har følelser for noen. Hva mener dere? Ville han gjort dette om det kun var et seksuelt forhold uten følelser? Kan man ha føleser og likevel ha et sånt forhold uten at det blir noe mer? Noen med erfaringer rundt dette?
Toocute Skrevet 17. mars 2012 #2 Skrevet 17. mars 2012 Kyss i pannen betyr at jeg bare vil være din venn, kyss på haken er st du er søt..munnen vet vi jo alle, kinnet husker jeg ikke. Leste det i ett jente blad for mange år siden, hehe...Nei, nok ikke så mange som tenker hva det betyr. Du kjenner han nok best, har du følelser for han da, at du vil noe mer sånn plutselig? Siden du lurer på hva han tenker med det han gjorde? Da tror jeg det er påtide å spørre hva dette går i, så er det gjort klart! Om den ene ikke vil ha forhold og den andre vil. Så vet jeg ikke om jeg hadde turt å gå videre med bare ett seksuelt forhold. Spørr han, tror du får mer korekt svar fra han enn oss som sitter å gjetter hva han tenker:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå