fisken2015 Skrevet 17. mars 2012 #26 Skrevet 17. mars 2012 Vet ikke hvorfor noen får det ene og noen det andre. Legen på Aleris sa til meg at hvis det var han som hadde bestemt mitt opplegg så hadde jeg fått kort regime og ikke langt som jeg hadde da jeg var i Haugesund. Det var pga min lave AMH
fisken2015 Skrevet 17. mars 2012 #27 Skrevet 17. mars 2012 Hvor store doser tok du da? Jeg får ikke flere forsøk i Haugesund pga den lave AMH verdien og fordi at det ene forsøket ble avbrutt siden jeg ikke utviklet noen eggposer til luttak :-( Så jeg spør ikke der nei. Har tatt kontakt med Aleris for forsøk i naturlig syklus. Så det skal prøves nå :-) Fikk du bare et forsøk? Kanskje d å skjer meg da..Di fant bare en eggepose når jeg var der på første kontroll, vet ikke om d er sånn at da vil man alltid bare ha en eller om d varierer fra gang til gang, eller om d kan bli mer mindre pga sprøytene..? Sprøytene skal gjør slik at du utvikler flere folikler til uttak. Men det er det som er vanskelig å få til hos oss med lav AMH.
monky Skrevet 17. mars 2012 #28 Skrevet 17. mars 2012 om det var meg du spurte tror jeg det var 225 ie.. blir spennende for dere begge fremover da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå