Gå til innhold

Nitro city eller ozone city????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nitro City. Lurte veldig på hva jeg skulle velge selv, helt til jeg var i butikken og fikk se de. Da var valget lett. Det ble en Nitro city. Grunnen var at den har full liggestilling og babyen ligger mer skjermet i den. Angrer ikke et sekund på at valget falt på den. Gleder meg til å bytte til sportsdelen selv om det ikke blir før i sommer. Vet med meg selv at om jeg hadde valgt Ozone hadde jeg angret.

Du kan jo også bare se på finn at det er svært skjeldent en Ozone selges brukt. Og det er vel fordi folk har valgt nitro city. Men lykke til med valget:)

Endret av ST91

Oki, for jeg har ikke fått sett den i butikken enda. Men i katalogen så står det så fint at den er ergonomisk selv for de minste. Og jeg synes det kunne se ut som den hadde full liggestilling på videoen. Men kanskje ikke, og da blir det nok nitro. Viktig med full liggestilling. Tusen takk for godt råd:) ikke lett dette her.....

Jeg har prøvd begge og likte ozone best. Synes sittedelen til ozone var mye bedre, barnet sitter bedre, ligger bedre og det er enklere å regulere ryggen på sittedelen. Den ser penere ut og er litt lettere. Jeg har hatt 28 barnevogner og jeg må si at dette er den beste jeg har prøvd, utrolig fornøyd med den. Triller godt på alt underlag, tilogmed snø og grus. Gå inn på barnevognguiden.no og søk på ozone, der får du opp mange gode erfaringer :)

Oki, for jeg har ikke fått sett den i butikken enda. Men i katalogen så står det så fint at den er ergonomisk selv for de minste. Og jeg synes det kunne se ut som den hadde full liggestilling på videoen. Men kanskje ikke, og da blir det nok nitro. Viktig med full liggestilling. Tusen takk for godt råd:) ikke lett dette her.....

Ozone har full liggestilling ja, og den har lenger rygg enn nitro så den kan brukes lenger. Det ergonomiske setet gjør at selv små barn sitter godt, i nitro eller lignende sitter de å henger rett opp og ned, har aldri likt det -er mere fan av ergonomiske sittedeler ala bugaboo og ozone.

Endret av EnBlå&ToRosa

Er usikker på hvilken, og det står lite om ozone På nett kanskje fordi den er ny? Liker at den er liten og nett, men kanskje nitro er mer "komfortabel" for en liten på 6 måneders baby? Er så vanskelig..... Hjelp!!!

Den er ikke ny, den kom i 2010. Og det ligger stadig noen ute for salg, det at det ikke er så mange er jo fordi folk er så fornøyd med den :) Er ikke så mange butikker i Norge som tar den inn, det selges jo mest av mer tradisjonelle vogner ala city cross og lignende. Men jeg har kjøpt min fra kattis i Strømstad, veldig god service!!

Annonse

Jeg har prøvd begge og likte ozone best. Synes sittedelen til ozone var mye bedre, barnet sitter bedre, ligger bedre og det er enklere å regulere ryggen på sittedelen. Den ser penere ut og er litt lettere. Jeg har hatt 28 barnevogner og jeg må si at dette er den beste jeg har prøvd, utrolig fornøyd med den. Triller godt på alt underlag, tilogmed snø og grus. Gå inn på barnevognguiden.no og søk på ozone, der får du opp mange gode erfaringer :)

Det var ikke så mye skrevet om ozone der inne heller, ikke som jeg fant hvertfall.... Men takk for god hjelp, nå heller jeg litt mot den igjen. Liker at den ser så nett ut, men er kalesjen like flexibel at du kan dra den langt fram? Og får du en sovepose inni også? For til jul blir jenten min 6mnd og da er vel hun ganske liten og trenger det litt tett og varmt rundt seg..... .

Kalesjen kan dras frem ja og det er god plass til pose :) Jeg skal ha i mai så min lille snuppe vil være et halvt år rundt juletider også, håper å kunne bruke bagen så lenge som mulig, men vokser hun ut av den vil hun få det helt fint i sittedelen også med en god pose.

Mulig du må være medlem for å lese alle innlegg der inne, ha vært mye snakk om den i det siste :)

Kjempe flott, mye lesestoff der inne om ozone. Men er det sånn at jeg må ha en barnehagevogn også? Er ozone for dyr/fin til å sende med i barnehage? Har jeg ikke tenkt på... Men men, nå heller jeg mot ozone. Er så vinglete!! Dette er søren vanskelig, vil slippe og selge og bytte som jeg ser mange gjør.... ;-) tusen takk igjen!!

Ja det er kjempe vanskelig! Er jo så mye fint å velge i...

Man må ikke ha en barnehagevogn i tillegg, men jeg ville hatt det. Bare kjøpt en billig simo sportsvogn på finn f.eks. Deilig å slippe å drasse vogna frem og tilbake, pluss at vognene får jo litt medfart i bhg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...