Gå til innhold

Hvor dårlig humor har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det går vel ikke an og måle hvor god/dårlig humor man har, men hvor tror du at du omtrent ligger?

(ift menneskene som er rundt deg)

Jeg ler ikke av noen andres vitser bare de min søster forteller.. Jeg har verdens dårligste humor ifølge gubben..

En jeg holdte på og le meg ihjel av:

Ei lita jente rakte ivrig fingeren i været mens hun sto i senga. Så kom mammaen inn å sa bare på tull:

- Nå spiser jeg fingeren din! I det hun puttet fingeren hennes i munnen skrek datteren.

- Hva er det? Spør moren forundret.

- Du spiste busefanten min!! Skrek jenta.

Kom gjerne med vitser dere ler av!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihihi har visst like dårlig humor som deg! Men ååååhhhh så morsomt jeg har det! :P

Ler av helt teite tørre vitser! Jeg er ofte den eneste som ler :P

Skrevet

Det var en mann som drømte om natten at han var død og sto med perleporten,

han møtte st peter og sa ,jeg vil ikke dø enda jeg er for ung for himmelen.

nei sa st peter er du død så er du død,

nei sa mannen vær så snill å send meg tilbake igjen,

Ja ja sa st peter men da får du kun velge mellom en høne eller å bli en hund.

etter mye om og men valgte mannen å bli en høne.

så plutselig var han i hønsegården og spankulerte glad rundt på tunet ,med de andre hønene,

klukk klukk klukk sa mannen han kjente noe varmt rart mellom beina,

hva skjer klukket han forskrekket ,hanen sa du verper egg .

stolt og forundret verpet mannen egg ,så enda ett men da han skulle til å verpe

det 3 egget kjente han noen som pikket han i nakken.

han våkner og kona utbryter nå få det jammen meg være nok nå har du gjort i buksa 2 ganger

Skrevet

Hahaha, måtte le jeg og.. uff...

Jeg håper det er flere som skriver inn vitser, for det er god underholdning på en ellers kjedelig fredagskveld :P

Skrevet

Hahaha! den syns jeg er fryktelig morsom også! Jeg har knusktørr humor har jeg fått høre. Også har jeg galgen og svart humor, men det trur jeg kommer litt av oppveksten. Men jeg ler ofte hvertfall :P

Skrevet

Jeg ler meg skakk av Wipeout... ;-)

Skrevet

Jeg vil si at vi har lik humor, hi, for de var en av de bedre vitsene jeg har hørt i år.

Jeg ler nesten aldri av vitser - mest fordi jeg skjønner hvor vitsen bærer hen, før sluttlinja kommer - og da trekker jeg bare høflig på smilebåndet.

Jeg vil derimot si at vi har bedre humor enn de fleste, nettopp fordi vi ikke ler av alle de dårlige vitsene som finnes der ute. Vi er kresne på underholdningen og setter høye krav til den;)

Skrevet

Jeg ler meg skakk av Wipeout... ;-)

Samme her .. :P

Skrevet

Jeg ler av teite vitser/gåter uten mening, slik som denne:

Du står ved en elv med mange krokodiller, du har ingen båt, men må over elven. Det eneste du har er en pistol med et skudd i, hva gjør du??

Du tar frem pistolen, sikter på en krokodille og skyter en kjempebom! Så går du over bommen til den andre siden. .p

Ha ha ha ha ha.. Ler så jeg nesten tisser på meg B)

Hihihihi...

Jeg har en til like teit, men tviler på at andre synes de er noe morsome, he he.

Skrevet

Det går vel ikke an og måle hvor god/dårlig humor man har, men hvor tror du at du omtrent ligger?

(ift menneskene som er rundt deg)

Jeg ler ikke av noen andres vitser bare de min søster forteller.. Jeg har verdens dårligste humor ifølge gubben..

En jeg holdte på og le meg ihjel av:

Ei lita jente rakte ivrig fingeren i været mens hun sto i senga. Så kom mammaen inn å sa bare på tull:

- Nå spiser jeg fingeren din! I det hun puttet fingeren hennes i munnen skrek datteren.

- Hva er det? Spør moren forundret.

- Du spiste busefanten min!! Skrek jenta.

Kom gjerne med vitser dere ler av!

Jeg og har like dårlig humor som deg. Slike overaskende historier kan jeg hylele av. Jeg har skikkelig barnslig humor, og kan være veldig sarkastisk, typen one liners. Ikke alle som skjønner at jeg tuller for å si det sånn...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg Lo ikke nå, desverre. Men jeg er som hun over veldig sarkastisk...bare de som kjenner meg som vet at jeg ikke er så fæl som jeg høres ut;)

Skrevet

Du står ved en elv med mange krokodiller, du har ingen båt, men må over elven. Det eneste du har er en pistol med et skudd i, hva gjør du??

Du tar frem pistolen, sikter på en krokodille og skyter en kjempebom! Så går du over bommen til den andre siden. .p

Hihihihi...

Jeg har en til like teit, men tviler på at andre synes de er noe morsome, he he.

Kom med den da? Jeg ler garantert:)

Skrevet

En dverg satt i badstuen på svømmehallen da det kom inn en diger neger. Negeren var svært godt utrustet midtveis mellom tærne og hodet, og dvergen ble bare sittende og gape.

Negeren syntes dette var pinlig og tenkte at han like godt kunne presentere seg. Som, sagt så gjort. Han gikk bort til dvergen og presenterte seg:

- Turner Brown, hvorpå dvergen svimte av.

Negeren løp og hentet kaldt vann som han kastet i ansiktet på dvergen.

Dvergen kviknet til igjen og negeren lurte på hva som hendte.

- Etter at jeg hadde sagt at jeg heter Turner Brown så besvimte du.

- Turner Brown?, spurte dvergen, - jeg trodde du sa, "turn around"

Skrevet

Hihihihi...

Ok, he he:

Du står fast mitt i ørkenen med en kamel og igjen en pistol med kun et skudd i, du må ha drikker, ellers så dør du. Hva gjør du??

Du tar pistolen, skyter i luften så kamelen skvetter og springer avgårde. Så drikker du av "springen"

Ha ha ha ha ha, he he B)

Skrevet

Hihihihi...

Ok, he he:

Du står fast mitt i ørkenen med en kamel og igjen en pistol med kun et skudd i, du må ha drikker, ellers så dør du. Hva gjør du??

Du tar pistolen, skyter i luften så kamelen skvetter og springer avgårde. Så drikker du av "springen"

Ha ha ha ha ha, he he B)

Litt i samme gate som en speidervits jeg ble fortalt mange ganger av speiderlederen da jeg var mindre:

Tre speidere var på tur, men kompå at de hadde glemt teltet. Hva skulle de gjøre? Så sa den ene at hun kunne ordne det "en, to, tre" sa hun . "nå har vi telt til tre".......

Skrevet

Jegg har utrolig dårlig humor! Ler ikke av noe som andre ler av, men kan le av det som ingen andre syns er noe morsomt!

Morsomste vitsen jeg har hørt er:

To null-tall gikk over en vei, så kom det et åtte-tall gående. Da sa det ene null-tallet: "Skikkelig teit med belte da".

Jeg holdt på å dø av latter når jeg hørte denne. Andre syns den bare er teit :P

Skrevet

Jeg ler også av denne typen vitser.

Et eksempel:

To kyr satt i et tre og strikket. Så kom et vaffeljern flyvende forbi. Da sa den ene kua til den andre: "Det er det syyykeste jeg har sett!"

Skrevet

Jeg ler også av denne typen vitser.

Et eksempel:

To kyr satt i et tre og strikket. Så kom et vaffeljern flyvende forbi. Da sa den ene kua til den andre: "Det er det syyykeste jeg har sett!"

Den vitsen der holdte jeg på og le meg ihjel av første gangen jeg hørte den! Men da satt de og grillet på en høyspentledning.. :P

Skrevet

Jeg har litt sær humor, Synes ikke at alt er like morsomt.

Men jeg har sansen for britisk humor, men ikke MR.Been og den type humor.

Skrevet

Jeg liker ikke vitser, har vel kanskje fått dosen min av min kjære pappa som har proppet meg full av vitser i over 30 år. Men jeg ler ofte og mye og har veldig god humor, sånn i all beskjedenhet :-D

Skrevet

Jeg har nok ganske bra humor, tror jeg? Har alltid fått høre det. Ler vel ikke akkurat sååå mye av HI sin vits eller den ku vitsen....

Men jeg ler vel mer av hverdagslige ting..når folk forteller, situasjoner jeg ser for meg...slike ting..da kan jeg knekke sammen i latter...har ikke rompe humor, ler sjelden av grove vitser...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...