Gå til innhold

Hvilke hudpleieprodukter osv bruker dere andre som har hudproblemer?

Anbefalte innlegg

Jeg har pcos og er plaget med uren hud. Har prøvd mange reseptbelagte kremer, tabletter osv fra hudlege, også Diane, men ikke noe har gitt noe særlig bedring.

Jeg tenkte å lage en tråd om hudpleieprodukter, sminke osv, så vi kan tipse hverandre. Tanken bak dette er at grunnen til at vi har hudproblemer har en annen årsak enn andre, så det er jo ikke alt som virker likt på alle.

Har prøvd mye hudpleieprodukter, og har ikke funnet noen som har hatt noen særlig virkning. Sliter også med å finne en god dagkrem som ikke gjør huden verre.

Nå har jeg bestilt et prøvekit av MD formulations og tenkte å prøve det.

Ang sminke så er det foundation jeg sliter med å finne. Trenger en som er dekkende, og som ikke gjør huden verre.

Har prøvd mange flytende foundationer, men alle de har gitt meg flere kviser. Mineralfoundation ser ut til å være det beste, ganske fornøyd med I.D formulations, men den dekker så dårlig. Mineral hygienics dekker super bra, men har fått noen kviser av den også..

Jeg håper ikke dere syns dette er en "overfladisk" tråd på et slikt forum som dette, jeg vet det er mange med pcos som sliter med dette så tenkte vi kunne utveksle erfaringer.

Fortsetter under...

Gjest Østfold-80

Hei! Jeg er hudpleier. Virker som en god ide for deg å prøve MD Formulations som er fint for "problem hud".

Det kan være et sterkt produkt,så pass på at du prøver en liten prøve på håndleddet ditt først for å se om du tåler det.

Lykke til:)

• 1 måned senere...

Her har Sonya serien til Forever Living vist seg å ha supre resultater på meg! De er Aloe Vera baserte, og skikkelig lekre på huden. De har og sminke, bla mineralfoundation som du foretrekker, den er kjempegod! Produktene er drøye i bruk, og de har 90 dagers fornøydgaranti, dvs at du kan prøve de i 90 dager, og levere tilbake om du ikke er fornøyd! Da får du full betaling tilbake :) (Selv om du har åpnet/brukt opp produktene!!)

Åh, dette lurer jeg ogsÅ veldig pÅ! Jeg er sÅÅÅ lei av Å ha sÅ uren hud og det tar veldig mye plass i hverdagen for meg. Har bestemt meg for at nÅ mÅ det noe drastisk til, og jeg mÅ fÅ fatt pÅ noen produkter, selv om det garantert blir dyrt... Hvor bestilte du prøvekit med MD formulations? Har det hatt noen effekt enda?

Her har Sonya serien til Forever Living vist seg å ha supre resultater på meg! De er Aloe Vera baserte, og skikkelig lekre på huden. De har og sminke, bla mineralfoundation som du foretrekker, den er kjempegod! Produktene er drøye i bruk, og de har 90 dagers fornøydgaranti, dvs at du kan prøve de i 90 dager, og levere tilbake om du ikke er fornøyd! Da får du full betaling tilbake :) (Selv om du har åpnet/brukt opp produktene!!)

Hvor får man tak i dette da? Er det dyrt?

Jeg bestilte prøvekitet fra MD formulations på feelunique. Kostet litt over 200 kr, men kom ikke noe toll på pakka, men uansett så er det ikke noe problem for feelunique refunderer toll om du sender inn bilde av kvitteringa fra posten.

Jeg har brukt det i noen uker nå, og syns porene rundt nesa er litt mindre synlige, og jeg blir ikke så blank/fettete lenger, men huden min er ikke normal ennå, men skal gi det litt mer tid. Men det som er positivt er at jeg ikke har fått flere kviser av dette noe som jeg har fått av flere andre hudpleieprodukter som skulle hjelpe mot uren hud.

HI

Annonse

Jeg hadde veldig god effekt av Diane da jeg gikk på de. Har bare problemer med uren hud på ryggen, ikke noe nevneverdig i ansiktet. Sluttet på Diane for noen år siden, så får heller ryggen bare være litt kvisete.. Det hjelper meg godt når jeg får godt med sol på ryggen også, i tillegg til at brunfargen dekker de røde prikkene som er. :)

• 2 måneder senere...

Hei!

Jeg har prøvd det meste innenfor hud og kosmetikk. Alt fra kjempe dyre produkter til billige. Men det dyreste er ikke alltid det beste;)

Jeg har begynt med Nuskinproduktene og de er bare helt fantastiske! De har virkelig hjulpet meg masse med mine urenheter og kviser.

ID og MD er også noe jeg har vært igjennom.. Har ingen noen gode erfaringer med noe annet enn nuskin. De er helt 100% rene og sunne ingredienser som man med god samvittighet bruke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...