Et nytt eplefrø <3 Skrevet 16. mars 2012 #1 Skrevet 16. mars 2012 Vet ikke enda kjønn, men har en liten følelse av at det er en jente denne gang.. Men, hvordan finne et navn som passer til Emilian? Oddveig er liksom ikke helt rett til et slikt navn, hvis dere skjønner.. Må være i samme "sjanger" egentlig..? Liker Leah, men det er så altfor popiss! Hjelp! :-)
cheesie Skrevet 16. mars 2012 #2 Skrevet 16. mars 2012 Hva med Leana? andre forslag: Emilian og Bianca Emilian og Verona Emilian og Nicoline Emilian og Estelle Emilian og Sofia Emilian og Kendra
Suebird Skrevet 16. mars 2012 #3 Skrevet 16. mars 2012 Nydelig navn på kommende storebror Emilian og Timea Emilian og Vilhelmina Emilian og Cornelia Emilian og Leonora Emilian og Julietta Emilian og Minna Emilian og Alvira Emilian og Hennika Emilian og Lova Emilian og Lucia Emilian og Felicia Emilian og Aurelia Emilian og Nikoline Emilian og Isobel Emilian og Filippa Emilian og Elanor Emilian og Josefine Emilian og Augusta Emilian og Elvira Emilian og Evelina Emilian og Teoline Emilian og Othilie Emilian og Milja Trenger du guttenavn også?
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2012 #4 Skrevet 16. mars 2012 Lola, Ella, Ninni, Tilde, Maja, Wilma, Thelma.
inimini Skrevet 16. mars 2012 #6 Skrevet 16. mars 2012 Jeg syns Emilian er et så nydelig navn! Men får ikke mannen med på det:P Noen forslag: Emilian og Aurora Emilian og Lydia Emilian og Ellinor Emilian og Madelen Emilian og Tiril Emilian og Mathea Emilian og Marion Emilian og Molly Emilian og Eleah Emilian og Silja Emilian og Tomine Emilian og Timea Likte du noen av disse?
Giss Skrevet 17. mars 2012 #7 Skrevet 17. mars 2012 Hva med Olea eller Alea eller Elea? Det ikke fullt så popp og jeg synes de klinger bra med Emilian.
Nostalgia Skrevet 17. mars 2012 #8 Skrevet 17. mars 2012 Emma Emilie Emily Ulla Lilja Sienna Norun Tuva Hedvig
*Dubsgirl* Skrevet 17. mars 2012 #9 Skrevet 17. mars 2012 Emilian og.. Leona Livia Aurora Aurelia Filippa Elina Wilma Wilhelmina Felicia Hermine Tomine Thelma Nikoline Maline Leonora Elea Minea Noomi Norel Hannah
Et nytt eplefrø <3 Skrevet 17. mars 2012 Forfatter #10 Skrevet 17. mars 2012 Nydelig navn på kommende storebror Emilian og Timea Emilian og Vilhelmina Emilian og Cornelia Emilian og Leonora Emilian og Julietta Emilian og Minna Emilian og Alvira Emilian og Hennika Emilian og Lova Emilian og Lucia Emilian og Felicia Emilian og Aurelia Emilian og Nikoline Emilian og Isobel Emilian og Filippa Emilian og Elanor Emilian og Josefine Emilian og Augusta Emilian og Elvira Emilian og Evelina Emilian og Teoline Emilian og Othilie Emilian og Milja Trenger du guttenavn også? Så utrolig snilt!! JA, gjerne guttenavn også! Prøver å lure mannen til å like Matias, men det ser dårlig ut. Forslag?
Et nytt eplefrø <3 Skrevet 17. mars 2012 Forfatter #11 Skrevet 17. mars 2012 Jeg syns Emilian er et så nydelig navn! Men får ikke mannen med på det:P Noen forslag: Emilian og Aurora Emilian og Lydia Emilian og Ellinor Emilian og Madelen Emilian og Tiril Emilian og Mathea Emilian og Marion Emilian og Molly Emilian og Eleah Emilian og Silja Emilian og Tomine Emilian og Timea Likte du noen av disse? Ah, ja. Elsker Aurora og Mathea. :-) Synd du ikke får med mannen din på Emilian. Måtte jobbe lenge med mannen min selv. Han mente det var å feminint. Helt til vi møtte en brande av en mann, som faktisk het Emilian, og da var det faktisk greit. Og han er like stolt som meg, hver gang vi introduserer han. :-)
Et nytt eplefrø <3 Skrevet 17. mars 2012 Forfatter #12 Skrevet 17. mars 2012 Nydelig navn på kommende storebror Emilian og Timea Emilian og Vilhelmina Emilian og Cornelia Emilian og Leonora Emilian og Julietta Emilian og Minna Emilian og Alvira Emilian og Hennika Emilian og Lova Emilian og Lucia Emilian og Felicia Emilian og Aurelia Emilian og Nikoline Emilian og Isobel Emilian og Filippa Emilian og Elanor Emilian og Josefine Emilian og Augusta Emilian og Elvira Emilian og Evelina Emilian og Teoline Emilian og Othilie Emilian og Milja Trenger du guttenavn også? Isobel?? Så nyyydelig!!!!!!! Ahh.. Men helt uaktuelt for mannen.. Men det var forsåvidt Emilian også. Vi har egentlig inngått en avtale om at han skulle bestemme neste mann, og iallefall om det bli gutt. Og det eneste han vil ha er ODIN!! skandale... Kan si sikkert at det ikke skjer. ;-) Ellers er Othilie et av mine yndingsnavn, og Cornelia. <3 Men er så veeeldig mange med det navnet nå, men pyttt, pytt.
Et nytt eplefrø <3 Skrevet 17. mars 2012 Forfatter #13 Skrevet 17. mars 2012 Emilian og.. Leona Livia Aurora Aurelia Filippa Elina Wilma Wilhelmina Felicia Hermine Tomine Thelma Nikoline Maline Leonora Elea Minea Noomi Norel Hannah Liker Thelma godt, og Hannah var egentlig planen, da det er min mormor, og Emilian er oppkalt etter min mormors far. :-) Leona var også veeeldig fint. Tusen takk!!!
Et nytt eplefrø <3 Skrevet 17. mars 2012 Forfatter #14 Skrevet 17. mars 2012 Emma Emilie Emily Ulla Lilja Sienna Norun Tuva Hedvig Emilian og Emilie blir litt for nært tror jeg. Men Emma er nydelig, men veldig godt brukt har jeg sett, og hørt. Lilja er kjempe fint! ÅÅH, sÅ mye lettere med jentenavn enn guttenavn!!!!!
Et nytt eplefrø <3 Skrevet 17. mars 2012 Forfatter #15 Skrevet 17. mars 2012 Hva med Olea eller Alea eller Elea? Det ikke fullt så popp og jeg synes de klinger bra med Emilian. Olea var veldig spennende. :-)))
*Dubsgirl* Skrevet 17. mars 2012 #16 Skrevet 17. mars 2012 Prøver med noen guttenavn også Emilian og ... Cornelius Jonathan Matteus William Benjamin Julian Nathaniel Nikolai Nikolas Daniel Adrian Samuel Felix Herman Gustav Ludvig Alexander Kristoffer Mikael Theodor Leander Victor
Et nytt eplefrø <3 Skrevet 18. mars 2012 Forfatter #17 Skrevet 18. mars 2012 Prøver med noen guttenavn også Emilian og ... Cornelius Jonathan Matteus William Benjamin Julian Nathaniel Nikolai Nikolas Daniel Adrian Samuel Felix Herman Gustav Ludvig Alexander Kristoffer Mikael Theodor Leander Victor Pappan liker veldig godt Viktor, men det har seg slik at vi faktisk kalte Emilian , Viktor Emilian heelt frem til dåpsdagen. (flaut..) ja, min feil. Så, jeg føler det er brukt av oss allerede, om du skjønner. Theodor er nydelig, og det står veeldig høyt på lista mi. Mikael er også kjempe fint! Ellers vil jeg nok ikke ha AN ending på neste mann også, det klinger ikke så bra syns jeg. Navn jeg liker ellers er; Matias, Oliver, Oskar, ja Theodor, og Torvill, men det siste er totalt uaktuelt for mannen. Han er ganske lite bøyelig denne runden da det var meg som fikk trumfet igjennomm Emilian. Så er det opp til han blir det Odin, Kasper eller Viktor. Guttenavn er vanskelig. TUUUSEN takk for hjelpen din! :-)))
inimini Skrevet 18. mars 2012 #18 Skrevet 18. mars 2012 Jeg syns Emilian er et så nydelig navn! Men får ikke mannen med på det:P Noen forslag: Emilian og Aurora Emilian og Lydia Emilian og Ellinor Emilian og Madelen Emilian og Tiril Emilian og Mathea Emilian og Marion Emilian og Molly Emilian og Eleah Emilian og Silja Emilian og Tomine Emilian og Timea Likte du noen av disse? Ah, ja. Elsker Aurora og Mathea. :-) Synd du ikke får med mannen din på Emilian. Måtte jobbe lenge med mannen min selv. Han mente det var å feminint. Helt til vi møtte en brande av en mann, som faktisk het Emilian, og da var det faktisk greit. Og han er like stolt som meg, hver gang vi introduserer han. :-) Ja, jeg skal fortsette å prøve:) Liker det navnet så godt:) Han sier akkurat det samme som din mann, at han synes det er feminint:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå