missM79 Skrevet 16. mars 2012 #1 Skrevet 16. mars 2012 Lurer på om noen av dere har avklart med St.Olav vedr betaling ved neste forsøk? Over telefon sa de at vi ikke skulle ha noen utgifter. Har fått tilsendt medisiner så de ligger klar til forsøk i april eller mai. Putta de rett i kjøleskapet uten å åpne pakken da jeg trodde de var betalt av St.Olav, men av en eller annen grunn åpnet jeg pakken i dag og der lå det en regning på nesten 9000,-. Det kan virke som vi skal betale for forsøket for så å få refundert fra de istedet for Helfo?
Tutla Skrevet 17. mars 2012 #2 Skrevet 17. mars 2012 Jeg ville bare tatt en telefon til sykehuset og spurt. Kan jo hende at dere må legge ut for så å få tilbake når forsøket er over. Er i alle fall slik når du når 15000 grensen, men det er jo ikke sykehuset som dekker.
Ele Skrevet 18. mars 2012 #3 Skrevet 18. mars 2012 Ja, vi må betale for så å få refundert ja, prakk det der! Fikk du begynne med en gang eller? Jeg er drittsur for å må vente til mai!
missM79 Skrevet 18. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 18. mars 2012 Ja, vi må betale for så å få refundert ja, prakk det der! Fikk du begynne med en gang eller? Jeg er drittsur for å må vente til mai! Får muligens begynne rett etter påske om kroppen spiller på lag. Venter mens siste dag i påsken. Kommer den tidlig må jeg vente til mai. Utifra den første telefonsamtalen m St. Olavs når de ringte og sa fra om feilen forstod jeg det slik at jeg skulle få begynne ved første mens, så når jeg ringte inn uka etter og fikk beskjeden om at jeg måtte vente ble jeg veldig lei meg! Får heldigvis kort regime denne gangen og. Mye enklere å takle synes jeg. Og satser på at neste gang blir siste gang!
Ele Skrevet 18. mars 2012 #5 Skrevet 18. mars 2012 Ja, vi må betale for så å få refundert ja, prakk det der! Fikk du begynne med en gang eller? Jeg er drittsur for å må vente til mai! Får muligens begynne rett etter påske om kroppen spiller på lag. Venter mens siste dag i påsken. Kommer den tidlig må jeg vente til mai. Utifra den første telefonsamtalen m St. Olavs når de ringte og sa fra om feilen forstod jeg det slik at jeg skulle få begynne ved første mens, så når jeg ringte inn uka etter og fikk beskjeden om at jeg måtte vente ble jeg veldig lei meg! Får heldigvis kort regime denne gangen og. Mye enklere å takle synes jeg. Og satser på at neste gang blir siste gang! Hva er din ivf historie da missm79?
missM79 Skrevet 18. mars 2012 Forfatter #6 Skrevet 18. mars 2012 Ja, vi må betale for så å få refundert ja, prakk det der! Fikk du begynne med en gang eller? Jeg er drittsur for å må vente til mai! Får muligens begynne rett etter påske om kroppen spiller på lag. Venter mens siste dag i påsken. Kommer den tidlig må jeg vente til mai. Utifra den første telefonsamtalen m St. Olavs når de ringte og sa fra om feilen forstod jeg det slik at jeg skulle få begynne ved første mens, så når jeg ringte inn uka etter og fikk beskjeden om at jeg måtte vente ble jeg veldig lei meg! Får heldigvis kort regime denne gangen og. Mye enklere å takle synes jeg. Og satser på at neste gang blir siste gang! Hva er din ivf historie da missm79? I kort versjon, 32 år, lavt stoffskifte og endometriose ellers alt "inntakt" Har en fantastisk liten gutt på 20mnd som kom til verden etter 6 år med prøving, utredning og IVF. Først en runde med fersk forsøk, så en fryserunde som ble avbrutt da ingen av eggene klarte opptiningen og på neste ferskforsøk kom lykken! Og nå er vi tilbake til prøving og venting, men er klart annerledes denne gangen siden vi har en liten en. Men ønsket om en liten til er like sterkt som sist!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå