Gå til innhold

Noen med sinnatagger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud så sinna småen min på 11 mnd kan bli. Før i dag tok jeg henne fra fanget og ned på gulvet, og hun ble så fornærmet. Hun har begynt å skrike mens hun hyler, og holdt det gående i 30 min! De første minuttene prøvde jeg bare å overse hun, men jeg måtte til slutt løfte henne på fanget, uten at det hjalp.

Om hun ikke får plukke på feks ipaden og jeg flytter den 1 cm begynner hun å hyyyyye.

Noen flere?

Gruer meg til trassalderen for å si det sånn..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min på 11,5 mnd kan bli veldig sint, hyle(uten tårer), kaste seg rundt(så jeg nesten mister henne), kaste andre leker rundt, slå etter meg, klore meg. Særlig hvis jeg tar henne bort fra noe hun ikke får pelle/leke på. Hvis jeg er treig med å røre sammen grøten så kaster hun hodet bakover å hyler UæææææææHHHH på en melodramatisk og nasal måte... He he he ;) Så ja hun er viljesterk, vet hva hun vil og er litt av en personlighet ;)

Noen ganger begynner jeg å le og da stopper hun opp å kikker rart/surt på meg.... Så kommer det et skikkelig glis med 4 flotte tenner og et lurt blikk ;)

Skrevet

Hehehehe!! Fyttigrisen hun høres ut som et lite sjarmtroll! Her stopper hun ikke opp og smiler, hun bare hyler enda mer;)

Er det grenser som testes ut kanskje? Det er veldig vanskelig å overse henne når hun holder på i hvert fall. Om jeg går utenfor rekkevidden, åler hun seg halvveis og sleper halve kroppen sin etter, bare fordi det er så synd på henne, hehe..

Skrevet

oi jeg aner konturene av en liten dramaprinsesse her også og hun er bare 7 mnd! Tror hun har sterk vilje og personlighet lille jenta mi..tenker med skrekk og fryd på hvordan det blir ved 11 mnd... ;) høres fantastisk sjarmerende ut også da når dere forteller selv om jeg skjønner at det sikkert ikke føles sånn midt i hylekoret! :D og en halvtime da! skikkelig fornærmet, neste gang spør du henne før du setter henne ned lillelykkelig :P hehe! Men fra spøk til alvor, kan jo være grensetesting ja?

Skrevet

Det er nok bare å forberede seg zassy, her kom divanykkene fra første levemnd :P vi begynte gaaaanske tidlig å leke "dronningen befaler" faktisk, hehe..

Ja, jeg får spørre henne neste gang selvom jeg forventer samme reaksjon, hehe.. Om det er grenser som testes ut er det jo veldig dumt å gi etter, syns jeg da. Jeg prøver å overse hun så mye som mulig når hun begynner, men så er det såååå vanskelig når tårene spruter og hun gir meg et sånt "mammaaaaa, trøst meg" blikk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...