VimsemammaTil2Snart3 Skrevet 16. mars 2012 #1 Skrevet 16. mars 2012 Jeg er i uke 29 og har i dei siste ukene fått det tungt med å puste. føler at eg ikke får nokk oksygen ned og blir svimmel og redd når jeg får desse anfallene. det kommer til alle tider, når jeg sitter,står,ligger og på natta. har i tilegg veldig stort SF mål. Er det andre så opplever dette?
Linerlen og pipipen Skrevet 16. mars 2012 #2 Skrevet 16. mars 2012 Jeg hadde det fra rundt uke 29 og frem til 34. Da begynte gutten å gli nedover i bekkenet, og presset på lungene lettet endel. Det er dessverre helt vanlig, ett sted må jo invollene våre gjøre av seg når livmora vokser seg oppover! Har også høyt S/F mål.
mamma snart til 3:) Skrevet 16. mars 2012 #3 Skrevet 16. mars 2012 Jeg hadde d også sånn en periode. D som hjalp meg en good del va å bynne å meditere..
Happy H Skrevet 16. mars 2012 #4 Skrevet 16. mars 2012 Ja d e ganske vanlig og veldig ubehagelig D blir bedre når babyen legger seg nedover i bekkenet og magen synker! Her lettet trykket rundt uke 38.. Hjelper å bygge seg opp m puter,ligge på siden, unngå å ligge på rygg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå