Gå til innhold

Ble så gla men gleden varte ikkje lenge....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper at det går bra med dere begge!!! Trodde dere kanskje kunne få tidlig UL rundt uke 5 for å bekrefte om det er et foster der eller ikke, ser jo ikke så mye, men kan faktisk se litt. Forrige svangerskap var jeg til UL i uke 5 da gyn hadde fått nytt apperat og ville teste hvor godt det var og jammen så vi ikke en lite klump der. (Fikk gratis time siden jeg stilte som prøvekanin).

Denne gangen har jeg fått beskjed om at jeg kan oppleve blødninger og dersom de kommer, men en en liten mørk stripe på papirer så blir det strengt sengeleie i flere uker. Og jeg er bare 7+3 i dag.... Så tror det er lurt å holde seg rolig når dere har opplever blødninger - i alle fall til noe er bekreftet/avkreftet. Og slik jeg har hørt så vil en alltid ha smerter ved SA. Så håper på deres vegne at dette kun er "normale" blødninger!

Hei det var jeg som skrev den historien om blødning som gikk bra.. Måtte søke opp tråden igjen for jeg lurte sånn på hvordan det gikk. Er utrolig lei meg for at det ikke gikk bra denne gangen. Håper så inderlig at det ordner seg og at dere får det etterlengtede barnet deres. Gode klemmer og Lykke til!

Hei!

Jeg hadde store blødninger hver dag fra uke 8 til uke 13,- mye mer enn når jeg har mensen. Det vekslet mellom friskt blod og brunt blod med klumper etc. Hos meg var det et stort hematom inne i livmoren som blødde, og alt var lenge usikkert. Nå har det heldigvis tømt seg helt og lille spiren klorte seg fast<3 Er 23 uker på vei i dag, og har en meget aktiv liten jente i magen som holder mammaen sin oppe på natten;-)

Så hold motet oppe,- det er mange som blør mye, men som det går bra med:)

Annonse

takk for gode historier men det gikk nok ikke vår vei denne gangen heller :( men neste gang DA er det VåR tur :) det må være det... men jeg går til soneterapi og han sa at om det var mørkt blod( altså da mente han nok litt brunlig) så var det en positiv ting for da var det nok gammelt men det var det ikke hos meg men som sagt håper det går neste gang og må nesten bare holde håpet oppe :) så godt det lar seg gjøre hvertfall :) masse lykke til til dere som er gravide :) såå bra at noen får det til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...