Gå til innhold

Ble så gla men gleden varte ikkje lenge....

Anbefalte innlegg

jeg har venta på mensen i noen mnd nå men den har ikke kommet så jeg begynte hos en soneterapeut for 4 uker siden. så på tirsdag tok jeg en test og den var svak mn positiv så tok jeg ny igår og den var GRAVID, jeg ble sååå GLAD at jeg danset :) men idag så har jeg begynt og blø, det er ikke mye men det er ferskt blod... det er ikke noe "klump" ennå som jeg ser så håper det går bra :) men er det noen som har noen gode historier og komme med??? jeg har mista 2 fra før så blødning for meg har ikke hvert en god ting men da har jeg satt inn egg, nå har vi klart det selv :) helt sjokka..

takk for god oppmuntring :) <3

Fortsetter under...

takk <3 eg måtte bare få ut litt redsel her og... e så kjempe nervøs og redd for at d skal gå galt denne gong og :/ mn må jo bare håpe då <3 nå sitte eg i sofaen å vente på at maen ska lage middag t mg :)

Hei. Fra uke 5 og ut uke 8 blødde jeg ferskt blod hver eneste dag i svangerskapet. Hver gang jeg gikk på do var det mye blod på papiret når jeg tørket meg, måtte også bruke bind noen ganger. I dag sitter en velskapt frisk jente og hyler sine gledeshyl på ved siden av meg i vippestolen. Hun er 7,5 mnd nå. Det kan gå bra!

Annonse

Gjest akpa-usikker

Jeg har ligget siden tirsdag med blødninger, testet poditivt om lørdag :-)

Det er friskt blod, og ikke 'mensen' blod om du skjønner...

Fikk beskjed av legen om å være liggende fra tirsdag til lørdag, kunn opp på do :-) ligg med rompa høyt. Blødningen har gått ned betydelig, og jeg skal til legen på tirsdag og ta ny hcg( den hadde steget fra 65(mandag) til 130(onsdag) ) så jeg hååååper det er bare en vagnial blødning etter all medisinen og tørre slimhinner :-)

ja eg holde mg på sofaen eg og :) vore oppe på do siden eg begynte å blø.... så håpe virkeli spiren min holde seg dr :) masse lykke til akpa-usikker :) håpe spiren din og holde seg på plass :)

føle vel kje helle eg har sånn mensen men e skikkeli redd mn håpe på d besta :) eg ska t legen på mandag så håpe på et positivt svar av et slag :) mn ligg md rompa høyt??? har du pute under rompa da el??? sorry men høres bare litt rart ut.. føler mg så rådvill

Gjest akpa-usikker

Her har mannen putta 2 puter under rompa på meg å bedd meg om å ligge, så jeg får alt servet(noe som er gooooodt) :P ser ganske dum ut her jeg ligger, men er verdt det:-) ligger også med puter om natta(kan jo ikke ta noen sjanser)

Jeg er vell 4+4 idag :-)

Jeg har trua på oss:-) du må si ifra når du har resultatet, får du det med en gang? Jeg må vente et par dager jeg:-(

Hvor holder du til?

Annonse

då må eg nok bare legge puter under rompa :) mn får du ikke vondt i ryggen da?? nei en kan jo ikke ta noen sjanser ;) håper virkeli d går bra for oss begge to :) eg vett kje om eg får resultatet md en gong, trur eg må vente litt ja mn håpe jo som sagt på d besta :) eg holde til i stavanger området :) du da? skal du noe mer til lege el?? eg ska sei fra når eg vett någe mer ja :)

Gjest akpa-usikker

Har funnet meg en god sitte/liggemåte, så det går overaskende bra :-)

Men begynner å bli rastløs, men har fått strikket 1 genser, en bukse og et par sokker siden tirsdagen til spiren min ;-) så er bare at den kommer altså :-)

Skal til legen på tirsdag, og er hcg nivået økt, så blir det jo kontroller osv :-) får vell ikke resutatet før torsdag på hcg'n rekner jeg med..

hmm, då får eg ta imot rådet ditt og finne puta ;) spennende og høre koss d går md dg då :) kor du holder til då? eg begynne å bli rastløs eg og å har kje ligget her lenger enn siden 2 idag... ja ja må nok holde ut om d skal gå bra :)

Gjest akpa-usikker

Holder til på st.olavs :-)

Er rastløs, men det er verdt det, så tar det med et smil om munnen :-)

Men kjenner veldig på at det tar på for meg og mannen. Vi får jo ikke gjort noen ting, og han må gjøre alt av husarbeid etter han kommer hjem fra 8 timers dager på jobb. Får veldig dårlig samvitighet, for han blir så sliten... Men er ikke noe jeg kan gjøre med... Får bare holde ut :-D

jeg bare lurer, nå er det kommet bitte litt "klump" på en måte... er det allikevel mulig for at det skal kunne gå bra??? er sååå redd...

Hei. Fra uke 5 og ut uke 8 blødde jeg ferskt blod hver eneste dag i svangerskapet. Hver gang jeg gikk på do var det mye blod på papiret når jeg tørket meg, måtte også bruke bind noen ganger. I dag sitter en velskapt frisk jente og hyler sine gledeshyl på ved siden av meg i vippestolen. Hun er 7,5 mnd nå. Det kan gå bra!

kom det noen form for "klump" i løpet av de ukene??

Gjest akpa-usikker

Samme her, ligger bare å depper nå, hvorfor kan ikke vi bare lykkes? Ååååh:-( live er urettferdig til tider, men håper virkelig vi får en opptur til uka:-)

Jeg bruker å ha intense mensensmerter, men har ikke kjent noen ting, så syns det er så rart, hva er det som skjer med kroppen miin? :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...