Gå til innhold

Hva med Kjell?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Passer det på en liten baby i dag?

Hva slags assosiasjoner gir det deg?

Ville det fungert like godt hvis det ikke hadde vært evt oppkalling?? eller er det for mye "gammelmann" navn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns Kjell er veldig fint! Enkelt, norskt, ikke mye brukt akkurat nå og passelig guttete:) Helt min smak.

Skrevet

Liker ikke! Syns ikke det passer til en liten gutt:P

Skrevet

Liker ikke. Synes overhode ikke det passer til en liten gutt! :-)

Skrevet

Nei, det synes jeg ikke noe om. Det er svært sjarmløst i mine ører. Hardt og ikke minst intetsigende. Ser ikke for meg et lite barn med det navnet...

Skrevet

De jeg kjenner som heter det er akkurat i de årene at de begynner å tilhøre besteforeldregenerasjonen. De er ikke gamle ennå. Er stadig litt i foreldregenerasjonen. Så for meg er navnet ikke så gammelt at det er blitt hverken uvanlig eller sjarmerende ennå. Litt som å skulle kalle babyen opp etter læreren sin på ungdomsskolen....

Men navnet er ikke stygt. Ganske koselig faktisk. :)

Og det er i hvert fall ikke popp!

Skrevet (endret)

Enig med Giss. Kjell er vel et 40-tallsnavn, og jeg tror at hvis en gutt får navnet idag vil han være kjempestolt av det når han blir tenåring, for da tror jeg mange vil synes det er et nydelig navn men det vil være meget uvanlig i hans egen alder. :)

Endret av mesoho
Skrevet

Tenker veldig Olsenbanden siden jeg aldri har kjent noen som heter det. Jeg synes det kan være søtt på en liten gutt, men sånn etterhvert så blir det litt tomt og sjarmløst.

Skrevet

Det er kult, rett og slett!

Bra navn, godt kjent, lite brukt i generasjonen.

Herlig med noe annet enn Sander og Noa og Sebastian :)

Husk at de ikke er babyer så lenge. De blir små herremenn allerede når de begynner å gå ...

Skrevet

Jeg syns Kjell er kjempetøft, men hadde vært litt betenkt med å bruke det selv, da det jo er en viss risiko for at han blir hetende "Skjell" blandt sine jevnaldrende.

Hvis ikke det plager deg, syns jeg absolutt at du skal bruke det!

Skrevet

For meg er Kjell et veldig belastet navn. Kjenner alt for mange kjeltringer og harrytasser med det navnet til å kunne like det..

Skrevet

jeg liker ikke navnet kjell på hverken barn eller voksene. men en ting er sikkert kaller du barnet det.blir det ikke mange andre med det samme navnet:)

Skrevet

gi det navet kjell, bedre en alle de andre popisnavnene

Skrevet

For meg er Kjell et veldig belastet navn. Kjenner alt for mange kjeltringer og harrytasser med det navnet til å kunne like det..

Jeg har verdens koseligste onkel som heter det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...