Gå til innhold

Vi trenger hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha to jenter til sommeren, og tenker på navn. Hva synes folk om Kaia og Hanna? Eller Hanna og Vilje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kaia og Hanna er fint. :)

Gratulerer med to i vente!

Skrevet

Tusen takk :) Ja, vi og har falt litt for Kaia og Hanna. Men de er ikke for like?

Skrevet

Det synes jeg ikke. :)

Aia-lyden ligger ganske langt fra anna-lyden, og K og H er jo markant forskjellige.

Kaia og Maia ville være for likt, og Hanna og Sanna like.

Men Kaia og Hanna synes jeg passer bra i lag. :)

Skrevet

Jeg likte best Hanna og Vilja:) Flotte navn:)

Skrevet

Hanna og Kaia passet best :) Men så føler jeg for å legge ved at Hanna er svært mye brukt over mange år... Pent navn, men hm... oppbrukt. Hanna og Vilja klinger ikke så godt synes jeg. Helt forskjellig opphav.

Skrevet

Kaia og Hanna klinger best syns jeg og. Passer bedre sammen enn Hanna Og Vilja. Vilja har som sagt tidligere helt annet opphav enn Hanna.

Skrevet

Begge passer sammen, men selv liker jeg Kaia bedre enn Vilje så stemmer for Hanna og Kaia.

Skrevet

Hanna og Kaia. Liker ikke Vilje noe særlig.

Skrevet

Hanna og Kaia! :-) Som skrevet over er, er Hanna mye brukt i senere år. Men hva så, mener jeg? Synes det er et kjempefint navn. Har vurdert det selv, for kjenner ikke mange som heter det. Fine navn!!

Skrevet

Tusen takk for alle svar! :)

Skrevet

Jeg synes det er best med ulike endinger, og synes Hanna er hardt.. Kaia med i er jeg ikke så fan av, men liker godt Kaja. Liker også godt Vilje, så jeg synes den peneste kombinasjonen er Kaja og Vilje :)

Skrevet

Jeg liker Vilje også veldig godt, men akkurat nå føles det veldig riktig med Kaia og Hanna! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...